International Journal of Science Education

SSCI-ISI SCOPUS (1987-2023)

  0950-0693

  1464-5289

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Taylor and Francis Ltd.

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Attitudes towards science: A review of the literature and its implications
Tập 25 Số 9 - Trang 1049-1079 - 2003
Jonathan Osborne, Shirley Simon, Sue Collins
Learning to Teach Argumentation: Research and development in the science classroom
Tập 28 Số 2-3 - Trang 235-260 - 2006
Shirley Simon, Sibel Erduran, Justin Dillon
Research on Interest in Science: Theories, methods, and findings
Tập 33 Số 1 - Trang 27-50 - 2011
Andreas Krapp, Manfred Prenzel
Examining the literacy component of science literacy: 25 years of language arts and science research
Tập 25 Số 6 - Trang 689-725 - 2003
Larry D. Yore, Gay L. Bisanz, Brian Hand
Student conceptualizations of the nature of science in response to a socioscientific issue
Tập 26 Số 4 - Trang 387-409 - 2004
Troy D. Sadler, F. William Chambers, Dana L. Zeidler
The Nature of Science Education for Enhancing Scientific Literacy
Tập 29 Số 11 - Trang 1347-1362 - 2007
Jack Holbrook, Miia Rannikmäe
Role of Epistemic Beliefs and Scientific Argumentation in Science Learning
Tập 30 Số 15 - Trang 1977-1999 - 2008
E. Michael Nussbaum, Gale M. Sinatra, Anne Poliquin
Knowledge producers or knowledge consumers? Argumentation and decision making about environmental management
Tập 24 Số 11 - Trang 1171-1190 - 2002
Maria-Pilar Jime ́nez-Aleixandre
Research and trends in science education from 1998 to 2002: a content analysis of publication in selected journals
Tập 27 Số 1 - Trang 3-14 - 2005
Chin‐Chung Tsai, Meichun Lydia Wen
The nature of naive explanations of natural selection
Tập 20 Số 10 - Trang 1231-1256 - 1998
Michel Ferrari, T. H. Michelene