Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
International Journal of Science Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Student teachers’ pedagogical content knowledge for teaching systems thinking: effects of different interventions
International Journal of Science Education
-
Tập 39 Số 14
- Trang 1932-1951
- 2017
Frank Rosenkränzer
,
Christian Hörsch
,
Stephan Schuler
,
Werner Rieß
54
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Science teachers’ philosophical assumptions: how well do we understand them?
International Journal of Science Education
-
Tập 17 Số 3
- Trang 273-283
- 1995
Vasilios Koulaidis
,
Jon Ogborn
111
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Student‐teachers’ conceptions of science, teaching and learning: a case study in preservice science education
International Journal of Science Education
-
Tập 12 Số 4
- Trang 381-390
- 1990
J.M. Lahidalga Aguirre
,
Sharon M. Haggerty
,
Cedric Linder
189
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Elementary preservice teachers: constructing conceptions about learning science, teaching science and the nature of science
International Journal of Science Education
-
Tập 17 Số 5
- Trang 589-605
- 1995
Brenda J. Gustafson
,
Patricia M. Rowell
122
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The adoption of student-centered teaching materials as a professional development experience for college faculty
International Journal of Science Education
-
Tập 41 Số 5
- Trang 693-711
- 2019
Charles Doug Czajka
,
David McConnell
29
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Inequality in Experiences of Physics Education: Secondary School Girls' and Boys' Perceptions of their Physics Education and Intentions to Continue with Physics After the Age of 16
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 11
- Trang 1824-1845
- 2013
Tamjid Mujtaba
,
Michael Reiß
46
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What Factors Determine the Uptake of A-level Physics?
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 5
- Trang 753-772
- 2013
Tim Gill
,
James P. Bell
51
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Factors Influencing Singapore Students' Choice of Physics as a Tertiary Field of Study: A Rasch analysis
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 1
- Trang 86-118
- 2013
Pey‐Tee Oon
,
R. Subramaniam
38
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Evaluating media-enhancement and source authority on the internet: the Knowledge Integration Environment
International Journal of Science Education
-
Tập 22 Số 8
- Trang 859-871
- 2000
Douglas B. Clark
,
James D. Slotta
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Physics teachers' conceptions of learning, teaching and professional development
International Journal of Science Education
-
Tập 16 Số 5
- Trang 539-561
- 1994
Ineke Huibregtse
,
Fred Korthagen
,
Theo Wubbels
81
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 42
1
2
3
4
5