Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
International Journal of Science Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Science teachers’ philosophical assumptions: how well do we understand them?
International Journal of Science Education
-
Tập 17 Số 3
- Trang 273-283
- 1995
Vasilios Koulaidis
,
Jon Ogborn
111
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Inequality in Experiences of Physics Education: Secondary School Girls' and Boys' Perceptions of their Physics Education and Intentions to Continue with Physics After the Age of 16
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 11
- Trang 1824-1845
- 2013
Tamjid Mujtaba
,
Michael Reiß
46
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Evaluating media-enhancement and source authority on the internet: the Knowledge Integration Environment
International Journal of Science Education
-
Tập 22 Số 8
- Trang 859-871
- 2000
Douglas B. Clark
,
James D. Slotta
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Controversial environmental issues: A case study for the professional development of science teachers
International Journal of Science Education
-
Tập 24 Số 11
- Trang 1191-1200
- 2002
Chris Gayford
130
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Knowledge producers or knowledge consumers? Argumentation and decision making about environmental management
International Journal of Science Education
-
Tập 24 Số 11
- Trang 1171-1190
- 2002
Maria-Pilar Jime ́nez-Aleixandre
303
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Role of Epistemic Beliefs and Scientific Argumentation in Science Learning
International Journal of Science Education
-
Tập 30 Số 15
- Trang 1977-1999
- 2008
E. Michael Nussbaum
,
Gale M. Sinatra
,
Anne Poliquin
332
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Preservice teachers’ self-efficacy to teach primary science based on ‘science learner’ typology
International Journal of Science Education
-
Tập 40 Số 18
- Trang 2292-2308
- 2018
Christina M. Norris
,
Julia E. Morris
,
Geoffrey W. Lummis
24
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Interventions in education to prevent STEM pipeline leakage
International Journal of Science Education
-
Tập 41 Số 2
- Trang 150-164
- 2019
Anniek van den Hurk
,
Martina R.M. Meelissen
,
Annemarie van Langen
215
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Nature of Science Education for Enhancing Scientific Literacy
International Journal of Science Education
-
Tập 29 Số 11
- Trang 1347-1362
- 2007
Jack Holbrook
,
Miia Rannikmäe
451
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Student teachers’ pedagogical content knowledge for teaching systems thinking: effects of different interventions
International Journal of Science Education
-
Tập 39 Số 14
- Trang 1932-1951
- 2017
Frank Rosenkränzer
,
Christian Hörsch
,
Stephan Schuler
,
Werner Rieß
54
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 42
1
2
3
4
5