Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
International Journal of Science Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Student teachers’ pedagogical content knowledge for teaching systems thinking: effects of different interventions
International Journal of Science Education
-
Tập 39 Số 14
- Trang 1932-1951
- 2017
Frank Rosenkränzer
,
Christian Hörsch
,
Stephan Schuler
,
Werner Rieß
54
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Science teachers’ philosophical assumptions: how well do we understand them?
International Journal of Science Education
-
Tập 17 Số 3
- Trang 273-283
- 1995
Vasilios Koulaidis
,
Jon Ogborn
111
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Inequality in Experiences of Physics Education: Secondary School Girls' and Boys' Perceptions of their Physics Education and Intentions to Continue with Physics After the Age of 16
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 11
- Trang 1824-1845
- 2013
Tamjid Mujtaba
,
Michael Reiß
46
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What Factors Determine the Uptake of A-level Physics?
International Journal of Science Education
-
Tập 35 Số 5
- Trang 753-772
- 2013
Tim Gill
,
James P. Bell
51
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Evaluating media-enhancement and source authority on the internet: the Knowledge Integration Environment
International Journal of Science Education
-
Tập 22 Số 8
- Trang 859-871
- 2000
Douglas B. Clark
,
James D. Slotta
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Physics teachers' conceptions of learning, teaching and professional development
International Journal of Science Education
-
Tập 16 Số 5
- Trang 539-561
- 1994
Ineke Huibregtse
,
Fred Korthagen
,
Theo Wubbels
81
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Referents for making sense of science teaching
International Journal of Science Education
-
Tập 15 Số 3
- Trang 241-254
- 1993
Kenneth Tobin
78
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Research and trends in science education from 1998 to 2002: a content analysis of publication in selected journals
International Journal of Science Education
-
Tập 27 Số 1
- Trang 3-14
- 2005
Chin‐Chung Tsai
,
Meichun Lydia Wen
286
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Controversial environmental issues: A case study for the professional development of science teachers
International Journal of Science Education
-
Tập 24 Số 11
- Trang 1191-1200
- 2002
Chris Gayford
130
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Knowledge producers or knowledge consumers? Argumentation and decision making about environmental management
International Journal of Science Education
-
Tập 24 Số 11
- Trang 1171-1190
- 2002
Maria-Pilar Jime ́nez-Aleixandre
303
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 42
1
2
3
4
5