thumbnail

Educational Studies in Mathematics

SSCI-ISI SCOPUS (1968-2023)

  1573-0816

 

 

 

Cơ quản chủ quản:  Springer Netherlands , SPRINGER

Lĩnh vực:
Mathematics (miscellaneous)Education

Các bài báo tiêu biểu

A Cognitive Analysis of Problems of Comprehension in a Learning of Mathematics
Tập 61 Số 1-2 - Trang 103-131 - 2006
Raymond Duval
Images of rate and operational understanding of the fundamental theorem of calculus
Tập 26 Số 2-3 - Trang 229-274 - 1994
Patrick W Thompson
Affect in Mathematics Education: An Introduction
Tập 63 Số 2 - Trang 113-121 - 2006
Rosetta Zan, Laurinda C Brown, Jeff Evans, Markku S. Hannula
How can the relationship between argumentation and proof be analysed?
Tập 66 Số 1 - Trang 23-41 - 2007
Bettina Pedemonte
Students' understanding of integration
- 1983
A. Orton
Journal writing and mathematics instruction
Tập 20 Số 4 - Trang 347-365 - 1989
Raffaělla Borasi, Barbara Rose
What does Social Semiotics have to Offer Mathematics Education Research?
Tập 61 Số 1-2 - Trang 219-245 - 2006
Candia Morgan
Approaching functions: Cabri tools as instruments of semiotic mediation
- 2007
Rossana Falcade, Colette Laborde, Maria Alessandra Mariotti