Studies in Higher Education

SSCI-ISI SCOPUS (1976-2023)

  0307-5079

  1470-174X

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

The use of self-, peer and co-assessment in higher education: A review
Tập 24 Số 3 - Trang 331-350 - 1999
Filip Dochy, Mien Segers, Dominique Sluijsmans
The Conscientious Consumer: Reconsidering the role of assessment feedback in student learning
Tập 27 Số 1 - Trang 53-64 - 2002
Richard Higgins, P. Hartley, Alan Skelton
Contract cheating: a survey of Australian university students
Tập 44 Số 11 - Trang 1837-1856 - 2019
Tracey Bretag, Rowena Harper, Michael Burton, Cath Ellis, Philip M. Newton, Pearl Rozenberg, Sonia Saddiqui, Karen van Haeringen
Academics’ teacher identities, authenticity and pedagogy
Tập 35 Số 2 - Trang 171-194 - 2010
Carolin Kreber
Exploring university students' perceptions of plagiarism: a focus group study
Tập 35 Số 4 - Trang 463-481 - 2010
Judith Gullifer, Graham Tyson
Voices of Chinese international students in USA colleges: ‘I want to tell them that … ’
Tập 42 Số 5 - Trang 833-850 - 2017
Tang T. Heng
Effects of work environment and collaboration on research productivity in Vietnamese social sciences: evidence from 2008 to 2017 scopus data
Tập 44 Số 12 - Trang 2132-2147 - 2019
Quan‐Hoang Vuong, Nancy K. Napier, Tung Manh Ho, Ha Viet Nguyen, Thu‐Trang Vuong, Hiep‐Hung Pham, Hong‐Kong T. Nguyen
Contract cheating and blackmail: a risky business?
Tập 47 Số 1 - Trang 53-66 - 2022
Jonathan Yorke, Lesley Sefcik, Terisha Veeran-Colton