Journal of Travel and Tourism Marketing

SSCI-ISI SCOPUS (1992-2023)

  1054-8408

  1540-7306

  Mỹ

 

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Routledge

Lĩnh vực:
Tourism, Leisure and Hospitality ManagementMarketing

Phân tích ảnh hưởng

Các bài báo tiêu biểu

INFORMATION TECHNOLOGY APPLICATIONS IN HOSPITALITY AND TOURISM: A REVIEW OF PUBLICATIONS FROM 2005 TO 2007
Tập 26 Số 5-6 - Trang 599-623 - 2009
Rob Law, Rosanna Leung, Dimitrios Buhalis
Benefit Segmentation: A Review of Its Applications to Travel and Tourism Research
Tập 9 Số 4 - Trang 21-45 - 2000
Isabelle Frochot, Alastair M. Morrison
Impact of Restaurant Experience on Brand Image and Customer Loyalty: Moderating Role of Dining Motivation
Tập 29 Số 6 - Trang 532-551 - 2012
Naehyun Jin, Sangmook Lee, Lynn Huffman
Market Segmentation by Motivations to Travel
Tập 19 Số 1 - Trang 1-14 - 2005
Luisa Andreu, Metin Kozak, Nilgün Avcı, Nurten Cifter
Understanding the Motivation and Travel Behavior of Cycle Tourists Using Involvement Profiles
Tập 27 Số 4 - Trang 409-425 - 2010
Brent W. Ritchie, Aaron Tkaczynski, Pam Faulks
Activities-Based Segmentation of the Cultural Tourism Market
Tập 12 Số 1 - Trang 23-46 - 2002
Bob McKercher, Pamela S. Y. Ho, Hilary du Cros, Billie Chow So-Ming
Interrelationships between tourist involvement, tourist experience, and environmentally responsible behavior: a case study of Nansha Wetland Park, China
Tập 35 Số 7 - Trang 856-868 - 2018
Songjun Xu, Hyun Jeong Kim, Mingzhu Liang, Kisang Ryu
Consumer Involvement Profiles as a Tourism Segmentation Tool
Tập 1 Số 4 - Trang 33-52 - 1993
Frédéric Dimanche, Mark E. Havitz, Dennis R. Howard
Group Processes in Vacation Decision-Making
Tập 18 Số 3 - Trang 23-36 - 2005
Alain Decrop