Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Scholar Hub
/
Danh sách tạp chí
/
Springer Science and Business Media LLC
/
Springer Science and Business Media LLC
ISSN:
0157-244X
E-ISSN:
1573-1898
Quốc gia:
Cơ quản chủ quản:
SPRINGER
,
Springer Netherlands
Lĩnh vực:
Education
Báo lỗi
Các bài báo tiêu biểu
Revisiting the Conceptualisation of Pedagogical Content Knowledge (PCK): PCK as a Conceptual Tool to Understand Teachers as Professionals
- 2008
Soonhye Park
,
J. Steve Oliver
853
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Purposely Teaching for the Promotion of Higher-order Thinking Skills: A Case of Critical Thinking
Tập 37 Số 4
- Trang 353-369
- 2007
Miri Barak
,
David Ben‐Chaim
,
Uri Zoller
571
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Children's choice of drawings to communicate their ideas about technology
- 1995
Léonie J. Rennie
,
Tina Jarvis
128
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Evaluating students' misconceptions by means of diagnostic multiple choice items
Tập 16 Số 1
- Trang 199-207
- 1986
David F. Treagust
112
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Pre-Service Elementary Teachers' Perceptions of Factors in an Holistic Methods Course Influencing their Confidence in Teaching Science
- 2007
Christine Howitt
101
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Argumentation in the Chemistry Laboratory: Inquiry and Confirmatory Experiments
- 2013
Dvora Katchevich
,
Avi Hofstein
,
Rachel Mamlok‐Naaman
92
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Roles of Aesthetic Experience in Elementary School Science
- 2008
Britt Jakobson
,
Per‐Olof Wickman
89
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Longitudinal Studies: Designs, Validity, Practicality, and Value
- 2005
Richard White
,
Hanna Arzi
86
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Agency, Identity, and Social Justice Education: Preservice Teachers’ Thoughts on Becoming Agents of Change in Urban Elementary Science Classrooms
Tập 38 Số 5
- Trang 589-610
- 2008
Felicia M. Moore
83
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Examining the Impact of Student Use of Multiple Modal Representations in Constructing Arguments in Organic Chemistry Laboratory Classes
- 2010
Brian Hand
,
Aeran Choi
83
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Xem tất cả bài báo
Các tạp chí khác
Tạp chí Nhi khoa
Vietnam Journal of Science, Technology and Engineering
Journal of International Economics and Management
Tạp chí Nghiên cứu Y học
Tạp chí Khoa học Đại học Đông Á
Nuclear Science and Technology
Tạp chí Phẫu thuật Tim mạch và Lồng ngực Việt Nam
Vietnam Journal of Mechanics
Dalat University Journal of Science
Tạp chí Y học Việt Nam