Medical Teacher

SCIE-ISI SCOPUS (1979-2023)

  0142-159X

  1466-187X

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  TAYLOR & FRANCIS LTD , Informa Healthcare

Lĩnh vực:
EducationMedicine (miscellaneous)

Các bài báo tiêu biểu

The CanMEDS initiative: implementing an outcomes-based framework of physician competencies
Tập 29 Số 7 - Trang 642-647 - 2007
Jason R. Frank, D Danoff
The role of assessment in competency-based medical education
Tập 32 Số 8 - Trang 676-682 - 2010
Eric S. Holmboe, Jonathan Sherbino, Donlin M. Long, Susan R. Swing, Jason R. Frank
Development and validation of the Dundee Ready Education Environment Measure (DREEM)
Tập 19 Số 4 - Trang 295-299 - 1997
Sue Roff, Sean McAleer, Ronald M. Harden, Mona Faisal Al-Qahtani, Ashraf Uddin Ahmed, Horacio Deza, Guido Groenen, Praorn Primparyon
AMEE Guide No. 14: Outcome-based education: Part 1-An introduction to outcome-based education
Tập 21 Số 1 - Trang 7-14 - 1999
Ronald M. Harden
Team-based learning: A practical guide: AMEE Guide No. 65
Tập 34 Số 5 - Trang e275-e287 - 2012
Dean X. Parmelee, Larry K. Michaelsen, Sandy Cook, Patricia Hudes
A systematic review of faculty development initiatives designed to enhance teaching effectiveness: A 10-year update: BEME Guide No. 40
Tập 38 Số 8 - Trang 769-786 - 2016
Yvonne Steinert, Karen Mann, M. Brownell Anderson, Bonnie Maureen Barnett, Angel Centeno, Laura Naismith, David Prideaux, M.J. Weston, Ellen Tullo, Thomas R. Viggiano, H. Marshall Ward, Diana Dolmans
Student teaching: views of student near-peer teachers and learners
Tập 29 Số 6 - Trang 583-590 - 2007
Carolien S. E. Bulte, Aaron M. Betts, Kathryn Garner, Steven J. Durning
Measuring the educational environment in health professions studies: A systematic review
Tập 32 Số 12 - Trang 947-952 - 2010
Diantha Soemantri, Cristián Herrera, Arnoldo Riquelme
Characterizing changes in student empathy throughout medical school
Tập 34 Số 4 - Trang 305-311 - 2012
Daniel C.R. Chen, Daniel S. Kirshenbaum, Jun Yan, Elaine Kirshenbaum, Robert H. Aseltine