Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Medical Teacher
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The proof is in the pudding: Putting Actor-Network-Theory to work in medical education
Medical Teacher
-
Tập 34 Số 6
- Trang 462-467
- 2012
Alan Bleakley
66
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Empathy in Iranian medical students: Measurement model of the Jefferson Scale of Empathy
Medical Teacher
-
Tập 35 Số 1
- Trang e913-e918
- 2013
Seyed Vahid Shariat
,
Mojtaba Habibi
102
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Professional burnout among medical students: Systematic literature review and meta-analysis
Medical Teacher
-
Tập 41 Số 2
- Trang 172-183
- 2019
Rebecca Erschens
,
Katharina Keifenheim
,
Johannes Kruse
,
Teresa Loda
,
Juliane Schwille‐Kiuntke
,
Till Johannes Bugaj
,
Christoph Nikendei
,
Daniel Hühn
,
Stephan Zipfel
,
Florian Junne
217
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
BEME systematic review: Predictive values of measurements obtained in medical schools and future performance in medical practice
Medical Teacher
-
Tập 28 Số 2
- Trang 103-116
- 2006
Hossam Hamdy
,
Kameshwar Prasad
,
M. Brownell Anderson
,
Albert Scherpbier
,
Reed G. Williams
,
R. P. Zwierstra
,
Helen Cuddihy
180
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A short questionnaire to evaluate the effectiveness of tutors in PBL: validity and reliability
Medical Teacher
-
Tập 27 Số 6
- Trang 534-538
- 2005
Diana Dolmans
,
Paul Ginns
75
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Training healthcare professionals for the future: Internationalism and effective inclusion of global health training
Medical Teacher
-
Tập 33 Số 7
- Trang 562-569
- 2011
Deborah Eaton
,
Anthony Redmond
,
Nigel Bax
48
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Concept mapping assessment in a problem-based medical curriculum
Medical Teacher
-
Tập 32 Số 11
- Trang 926-931
- 2010
Salah Kassab
,
Shereen Hussain
39
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Integration of role-playing into technical skills training: a randomized controlled trial
Medical Teacher
-
Tập 29 Số 9-10
- Trang 956-960
- 2007
Christoph Nikendei
,
Bernd Kraus
,
Markus Schrauth
,
Peter Weyrich
,
Stephan Zipfel
,
Wolfgang Herzog
,
Jana Jünger
68
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Physiotherapy students' professional identity on the edge of working life
Medical Teacher
-
Tập 28 Số 3
- Trang 270-276
- 2006
Ingrid Lindquist
,
Margareta Engardt
,
Liz Garnham
,
Fiona Poland
,
Barbara Richardson
80
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Reading Habits of House-staff: What, Where and why
Medical Teacher
-
Tập 11 Số 3-4
- Trang 279-283
- 1989
Judith Fafard
,
Linda Snell
25
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 43
1
2
3
4
5