Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Teachers and Teaching: Theory and Practice
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Redefining teaching, re‐imagining teacher education
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 15 Số 2
- Trang 273-289
- 2009
Pam Grossman
,
Karen Hammerness
,
Morva McDonald
1460
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Differences in pedagogical understanding among student–teachers in a four-year initial teacher education programme
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 20 Số 2
- Trang 152-169
- 2014
May Hung May Cheng
,
Sylvia Yee Fan Tang
,
Annie Y.N. Cheng
20
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teachers' conceptions of student learning and own learning
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 10 Số 1
- Trang 77-98
- 2004
Sanneke Bolhuis
,
Marinus Voeten
127
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Inconvenient truths about teacher learning: towards professional development 3.0
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
- Trang 1-19
Fred Korthagen
453
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using video-stimulated recall to investigate teacher awareness of explicit and implicit gendered thoughts on classroom interactions
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 22 Số 6
- Trang 683-699
- 2016
Els Consuegra
,
Nadine Engels
,
Vicky Willegems
28
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A Moral Voice of Vocation in Teachers' Narratives
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 9 Số 3
- Trang 239-256
- 2003
Eila Estola
,
Rachel Roth Erkkila
,
Leena Syrja ̈la ̈
74
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The role of beliefs in teacher agency
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 21 Số 6
- Trang 624-640
- 2015
Gert Biesta
,
Mark Priestley
,
Sarah Robinson
839
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Fostering higher‐order thinking in science class: teachers’ reflections
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 14 Số 3
- Trang 191-208
- 2008
Moshe Barak
,
Larisa Shakhman
56
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Motivation and demotivation of university teachers
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 14 Số 5-6
- Trang 515-530
- 2008
Zeynep Kızıltepe
101
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
It’s the little things: exploring the importance of commonplace events for early‐career teachers’ motivation
Teachers and Teaching: Theory and Practice
-
Tập 15 Số 1
- Trang 43-58
- 2009
Karl Kitching
,
Mark Morgan
,
Michael O’Leary
114
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 13
1
2