Teachers and Teaching: Theory and Practice

SCOPUS (1995-2023)SSCI-ISI

  1354-0602

  1470-1278

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Taylor and Francis Ltd.

Lĩnh vực:
Arts and Humanities (miscellaneous)Education

Các bài báo tiêu biểu

Redefining teaching, re‐imagining teacher education
Tập 15 Số 2 - Trang 273-289 - 2009
Pam Grossman, Karen Hammerness, Morva McDonald
The role of beliefs in teacher agency
Tập 21 Số 6 - Trang 624-640 - 2015
Gert Biesta, Mark Priestley, Sarah Robinson
Who I am in how I teach is the message: self‐understanding, vulnerability and reflection
Tập 15 Số 2 - Trang 257-272 - 2009
Geert Kelchtermans
Teachers' conceptions of student learning and own learning
Tập 10 Số 1 - Trang 77-98 - 2004
Sanneke Bolhuis, Marinus Voeten
It’s the little things: exploring the importance of commonplace events for early‐career teachers’ motivation
Tập 15 Số 1 - Trang 43-58 - 2009
Karl Kitching, Mark Morgan, Michael O’Leary
Motivation and demotivation of university teachers
Tập 14 Số 5-6 - Trang 515-530 - 2008
Zeynep Kızıltepe
A Moral Voice of Vocation in Teachers' Narratives
Tập 9 Số 3 - Trang 239-256 - 2003
Eila Estola, Rachel Roth Erkkila, Leena Syrja ̈la ̈
Fostering higher‐order thinking in science class: teachers’ reflections
Tập 14 Số 3 - Trang 191-208 - 2008
Moshe Barak, Larisa Shakhman
Promoting teacher and school development through co‐enquiry: developing interactive whiteboard use in a ‘dialogic classroom’
Tập 17 Số 3 - Trang 303-324 - 2011
Paul Warwick, Sara Hennessy, Neil Mercer