thumbnail

Teaching and Teacher Education

SSCI-ISI SCOPUS (1985-2023)

  0742-051X

 

 

Cơ quản chủ quản:  PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD , Elsevier Ltd.

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Teacher efficacy: capturing an elusive construct
Tập 17 Số 7 - Trang 783-805 - 2001
Megan Tschannen‐Moran, Anita Woolfolk Hoy
Teachers’ perceptions of professional identity: an exploratory study from a personal knowledge perspective
Tập 16 Số 7 - Trang 749-764 - 2000
Douwe Beijaard, Nico Verloop, Jan D. Vermunt
Teachers’ beliefs and practices related to mathematics instruction
Tập 17 Số 2 - Trang 213-226 - 2001
Deborah J. Stipek, Karen B. Givvin, Julie M. Salmon, Valanne L. MacGyvers
Teacher beliefs and technology integration
Tập 29 - Trang 76-85 - 2013
ChanMin Kim, Min Kyu Kim, Chia-Jung Lee, J. Michael Spector, Karen DeMeester
“You choose to care”: Teachers, emotions and professional identity
Tập 24 Số 1 - Trang 117-126 - 2008
Kate O’Connor
Cultural diversity is basically a foreign term to me: the challenges of diversity for preservice teacher education
Tập 16 Số 1 - Trang 33-45 - 2000
Virginia E. Causey, Christine D. Thomas, Beverly Jeanne Armento
Engaging student teachers in meaningful reflective practice
Tập 24 Số 7 - Trang 1884-1892 - 2008
Judith Harford, Gerry MacRuairc
The cultural and emotional politics of teacher–parent interactions
Tập 16 Số 8 - Trang 843-860 - 2000
Sue Lasky
The impact of a short-term international experience for preservice teachers
Tập 17 Số 4 - Trang 505-517 - 2001
Colleen Willard‐Holt