TQM Journal

ESCI-ISI SCOPUS (2008-2023)

  1754-2731

  1754-274X

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  Emerald Group Publishing Ltd.

Lĩnh vực:
Decision Sciences (miscellaneous)Business, Management and Accounting (miscellaneous)Business and International ManagementStrategy and Management

Các bài báo tiêu biểu

Tác động của Công nghiệp 4.0/ICTs, Lean Six Sigma và hệ thống quản lý chất lượng lên hiệu suất tổ chức Dịch bởi AI
Tập 32 Số 4 - Trang 815-835 - 2020
Neeraj Yadav, Ravi Shankar, Surya Prakash Singh
Mục đíchBài báo này so sánh tác động của Công nghiệp 4.0 và công nghệ thông tin và truyền thông (ICTs) nổi lên, chẳng hạn như Internet vạn vật (IOT), học máy, trí tuệ nhân tạo (AI), rô-bốt và điện toán đám mây, lên 22 chỉ số hiệu suất tổ chức dưới 9 sự kết hợp của Lean Six Sigma (LSS) và hệ thống quản lý chất lượng (QMS)...... hiện toàn bộ
#Công nghiệp 4.0 #công nghệ thông tin và truyền thông #Lean Six Sigma #hệ thống quản lý chất lượng #hiệu suất tổ chức
Ranking model of total quality management enablers in healthcare establishments using the best-worst method
Tập 31 Số 5 - Trang 790-814 - 2019
Faisal Talib, Mohammad Asjad, Rajesh Attri, Arshad Noor Siddiquee, Zahid A. Khan
Purpose Recent years have witnessed a significant rise in Indian healthcare establishments (HCEs) which indicate that there is a constant need to improve the healthcare quality services through the adoption and implementation of TQM enablers. The purpose of this paper is to identify such enablers and then propose a rank...... hiện toàn bộ
Examining antecedents and consequences of perceived service quality in the hotel industry: a comparison between London and New York
Tập 33 Số 7 - Trang 193-221 - 2021
Maria Palazzo, Pantea Foroudi, Maria Antonella Ferri
Purpose This paper aims at exploring the relations amongst the concepts of customer relationship management (CRM), convenience, trust, perceived service quality, satisfaction, perceived value, loyalty, image and purchase intention in the hotel sector. hiện toàn bộ
Assessing performance of management institutions
Tập 21 Số 1 - Trang 20-33 - 2009
RomaMitra Debnath, RaviShankar
PurposeUtilizing data envelopment analysis (DEA), this paper seeks to examine the performance of 20 Indian B‐Schools, separating their profitability and marketability. The technique allows one to identify those management institutions which are able to utilize their resources in a most efficient way such that the overall go...... hiện toàn bộ
Towards an integrated national quality award in Kenya
Tập 20 Số 3 - Trang 249-264 - 2008
SimmyMarwa, MohamedZairi
13th Toulon-Verona Conference, “Excellence in Services”
- 2011
ProfessorClaudio Baccarani, ProfessorJacques Martin
Fuzzy assessment of FMEA for rotary switches: a case study
- 2012
S.Vinodh, S.Aravindraj, RaviSathya Narayanan, N.Yogeshwaran
PurposeThe purpose of this paper is to report a research in which fuzzy assessment of failure mode and effect analysis (FMEA) was examined on the design of rotary switches.Design/methodology/approachIn the case study reported in t...... hiện toàn bộ
Chất lượng dịch vụ của các doanh nghiệp nhỏ ở nông thôn: một nghiên cứu khám phá Dịch bởi AI
- 2012
DavidMoyes
Mục đíchNghiên cứu về doanh nhân nông thôn truyền thống tập trung vào nông dân hoặc các cộng đồng nông thôn. Rất ít công trình đã được thực hiện để xem xét cách thức mà các doanh nghiệp nhỏ ở nông thôn hoạt động trong và xung quanh các thị trấn nông thôn phát triển các ưu tiên về chất lượng dịch vụ. Nghiên cứu này nhằm mục ...... hiện toàn bộ
Total quality management meets human resource management
Tập 22 Số 1 - Trang 5-25 - 2010
DianeKeeble‐Ramsay, AndrewArmitage
PurposeA number of studies and writings have presented ideas about new working practices that might be embraced in the twenty‐first century. Moreover, that, employers would seek to gain their commitment by adopting the high working practices of high performance working (HPW) for organisations to become successful through th...... hiện toàn bộ
The theory of attractive quality and experience offerings
Tập 23 Số 2 - Trang 111-127 - 2011
ClaesHögström
PurposeThe aim of this paper is to discuss the use of the theory of attractive quality and the Kano methodology in an experience context in order to understand how different experienced attributes contribute to delight and satisfaction among customers.... hiện toàn bộ