TQM Journal

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
The theory of attractive quality and experience offerings
TQM Journal - Tập 23 Số 2 - Trang 111-127 - 2011
ClaesHögström
PurposeThe aim of this paper is to discuss the use of the theory of attractive quality and the Kano methodology in an experience context in order to understand how different experienced attributes contribute to delight and satisfaction among customers.... hiện toàn bộ
Fuzzy assessment of FMEA for rotary switches: a case study
TQM Journal - - 2012
S.Vinodh, S.Aravindraj, RaviSathya Narayanan, N.Yogeshwaran
PurposeThe purpose of this paper is to report a research in which fuzzy assessment of failure mode and effect analysis (FMEA) was examined on the design of rotary switches.Design/methodology/approachIn the case study reported in t...... hiện toàn bộ
Tác động của Công nghiệp 4.0/ICTs, Lean Six Sigma và hệ thống quản lý chất lượng lên hiệu suất tổ chức Dịch bởi AI
TQM Journal - Tập 32 Số 4 - Trang 815-835 - 2020
Neeraj Yadav, Ravi Shankar, Surya Prakash Singh
Mục đíchBài báo này so sánh tác động của Công nghiệp 4.0 và công nghệ thông tin và truyền thông (ICTs) nổi lên, chẳng hạn như Internet vạn vật (IOT), học máy, trí tuệ nhân tạo (AI), rô-bốt và điện toán đám mây, lên 22 chỉ số hiệu suất tổ chức dưới 9 sự kết hợp của Lean Six Sigma (LSS) và hệ thống quản lý chất lượng (QMS)...... hiện toàn bộ
#Công nghiệp 4.0 #công nghệ thông tin và truyền thông #Lean Six Sigma #hệ thống quản lý chất lượng #hiệu suất tổ chức
13th Toulon-Verona Conference, “Excellence in Services”
TQM Journal - - 2011
ProfessorClaudio Baccarani, ProfessorJacques Martin
Utilisation of business excellence models: Australian and international experience
TQM Journal - - 2008
MaxSaunders, Robin S.Mann, Nigel P.Grigg
PurposeThe purpose of this paper is to examine the international use of business excellence (BE) models and the practices used by BE framework (BEF) custodians to encourage use.Design/methodology/approachA literature review, three...... hiện toàn bộ
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen's satisfaction survey
TQM Journal - - 2010
LucioCappelli, RobertaGuglielmetti, GiovanniMattia, RobertoMerli, MariaFrancesca Renzi
PurposeThe purpose of this paper is to propose a path analysis of data coming from a citizen's satisfaction survey to support decision makers in quality service improvement. In detail, the survey aims to measure citizen's satisfaction of an Italian local Public Administration regarding the “infant school (0‐6 years) enrollm...... hiện toàn bộ
Improving the quality of information security management systems with ISO27000
TQM Journal - - 2011
AlanGillies
PurposeThe ISO27001 standard provides a model for “establishing, implementing, operating, monitoring, reviewing, maintaining and improving an Information Security Management System (ISMS)”. This paper seeks to consider the global adoption of the ISO27000 series of standards, and to compare them with the adoption rates for I...... hiện toàn bộ
Sustainable value creation in SMEs: a case study
TQM Journal - - 2013
MariaVincenza Ciasullo, OrlandoTroisi
PurposeThe purpose of this paper is to study how a small to medium‐size enterprise (SME) in Campania (Italy) integrated sustainability into its corporate strategy, and how its sustainable corporate strategies reflect on intangible assets.Design/method...... hiện toàn bộ
Eco‐design in total environmental quality management
TQM Journal - Tập 24 Số 1 - Trang 47-58 - 2012
George J.Besseris
PurposeThe purpose of this paper is to propose a methodology that may aid in assessing ecological quality multi‐trait screening through the use of simple and robust tools while exerting minimal effort in conducting trials and interpreting results.Desi...... hiện toàn bộ
Special issue on quality management in Kenya and East Africa
TQM Journal - Tập 24 Số 5 - 2012
Tổng số: 46   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5