Learning, Culture and Social Interaction

SCOPUS (2012-2023)SSCI-ISI

  2210-657X

  2210-6561

  Hà Lan

 

Cơ quản chủ quản:  ELSEVIER SCI LTD , Elsevier BV

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Explaining the dialogic processes of teaching and learning: The value and potential of sociocultural theory
Tập 1 Số 1 - Trang 12-21 - 2012
Neil Mercer, Christine Howe
Argumentation in science education as an evolving concept: Following the object of activity
Tập 14 - Trang 51-66 - 2017
Demetris Lazarou, Sibel Erduran, Rosamund Sutherland
Walton's types of argumentation dialogues as classroom discourse sequences
Tập 36 - Trang 100352 - 2022
Chrysi Rapanta, Andri Christodoulou
Sense of agency and everyday life: Children's perspective
Tập 10 - Trang 50-59 - 2016
Is there a language-based social disadvantage in solving mathematical items?
Tập 3 - Trang 159-169 - 2014
Anke Walzebug
A Flat CHAT perspective on transliteracies development
Tập 24 - Trang 100268 - 2020
Anna Smith, Paul Prior