Learning, Culture and Social Interaction

SCOPUS (2012-2025)SSCI-ISI

  2210-657X

  2210-6561

  Hà Lan

 

Cơ quản chủ quản:  ELSEVIER SCI LTD , Elsevier BV

Lĩnh vực:
Education

Phân tích ảnh hưởng

Các bài báo tiêu biểu

Explaining the dialogic processes of teaching and learning: The value and potential of sociocultural theory
Tập 1 Số 1 - Trang 12-21 - 2012
Neil Mercer, Christine Howe
Argumentation in science education as an evolving concept: Following the object of activity
Tập 14 - Trang 51-66 - 2017
Demetris Lazarou, Sibel Erduran, Rosamund Sutherland
Walton's types of argumentation dialogues as classroom discourse sequences
Tập 36 - Trang 100352 - 2022
Chrysi Rapanta, Andri Christodoulou
Egalitarian Interactive Group Dialogue for children in at-risk school contexts
Tập 28 - Trang 100456 - 2021
Marcela Núñez Solís, Paulino Murillo Estepa
Exploring the strategies of faculty-student interactions: A grounded theory study in Iranian academic context
Tập 26 - Trang 100408 - 2020
Asghar Soltani, Dariush Boostani, Sareh Golestani
Caring well for children in ECEC from a wholeness approach – The role of moral imagination
Tập 30 - Trang 100452 - 2021
Ditte A. Winther-Lindqvist
A long and winding path: Requirements for critical thinking in project work
Tập 2 - Trang 61-74 - 2013
Anders Eklöf