Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Learning, Culture and Social Interaction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
An object-oriented approach to education policy research: Deepening the analysis through an activity-theoretical and critical discourse analytic framework
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 13
- Trang 11-22
- 2017
Catherine O'Connell
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using linguistic ethnography as a tool to analyse dialogic teaching in upper primary classrooms
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 29
- Trang 100500
- 2021
Fiona Maine
,
Anna Čermáková
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Guided reading – Working within a child's zone of proximal development
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 30
- Trang 100530
- 2021
Maria Nicholas
,
Nikolai Veresov
,
John Cripps Clark
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The “fullness of life”: Learner interests and educational experiences
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 23
- Trang 100258
- 2019
Helen Hedges
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The developing knowledge and identity of an Asian-American teacher: The influence of a China study abroad experience
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 17
- Trang 1-20
- 2018
Cheryl J. Craig
,
Yali Zou
,
Gayle Curtis
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Boundary crossing and identity re-negotiation in internships: The integrative, future-oriented and transformational potential of interns' identity project
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 24
- Trang 100383
- 2020
Jelena Popov
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
How does dialogical talk promote student learning during small group work? An exploratory study
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 30
- Trang 100540
- 2021
Javier Díez-Palomar
,
Man Ching Esther Chan
,
David Clarke
,
Maria Padrós
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning and developing over the life-course: A sociocultural approach
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 37
- Trang 100478
- 2022
Michèle Grossen
,
Tania Zittoun
,
Aleksandar Baucal
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Student's vocal participation trajectories in whole-class discussions during teacher professional development
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 34
- Trang 100633
- 2022
Miriam Moser
,
Matthias Zimmermann
,
Christine Pauli
,
Kurt Reusser
,
Anke Wischgoll
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Narrative and deliberative instauration: The use of narrative as process and artefact in the social construction of institutions
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 3
- Trang 286-295
- 2014
William James Fear
,
Ricardo Azambuja
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 256
1
2
3
4
5
6
10