Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Learning, Culture and Social Interaction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Promoting intercultural sensitivity and classroom climate in EFL classrooms: The use of intercultural TV advertisements
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 25
- Trang 100252
- 2020
Samira Tirnaz
,
Mehry Haddad Narafshan
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher-child interactions in bilingual daycares: Investigating the use of discourse strategies and teaching techniques
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 37
- Trang 100671
- 2022
Darlene Keydeniers
,
Suzanne Aalberse
,
Sible Andringa
,
Folkert Kuiken
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An object-oriented approach to education policy research: Deepening the analysis through an activity-theoretical and critical discourse analytic framework
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 13
- Trang 11-22
- 2017
Catherine O'Connell
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Surviving the impossible: Studying students' constructions of digital stories on World War II
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 2
- Trang 155-170
- 2013
Kenneth Silseth
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Emotion socialization – compassion or non-engagement – in young children's responses to peer distress
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 28
- Trang 100462
- 2021
Malva Holm Kvist
,
Asta Cekaite
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Digitally mediated interaction as a resource for co-constructing multilingual identities in classrooms
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 21
- Trang 179-193
- 2019
Fredrik Rusk
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Organizational learning in forensic fingerprint investigation: Solving critical challenges with organizational rule construction
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 13
- Trang 75-89
- 2017
Virpi Mustonen
,
Juha Tuunainen
,
Pasi Pohjola
,
Kai Hakkarainen
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Sharing knowledge with peers: Epistemic displays in collaborative writing of primary school children
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 24
- Trang 100378
- 2020
Anke Herder
,
Jan Berenst
,
Kees de Glopper
,
Tom Koole
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Re-conceptualizing executive functions as social activity in children's playworlds
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 14
- Trang 1-11
- 2017
Marilyn Fleer
,
Nikolai Veresov
,
Sue Walker
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
People living with dementia collaborating in a joint activity
Learning, Culture and Social Interaction
-
Tập 34
- Trang 100629
- 2022
Elias Ingebrand
,
Christina Samuelsson
,
Lars-Christer Hydén
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 256
1
2
3
4
5
6
10