thumbnail

Springer Science and Business Media LLC

  0092-0703

 

 

Cơ quản chủ quản:  SPRINGER , Springer New York

Lĩnh vực:
Business and International ManagementMarketingEconomics and Econometrics

Các bài báo tiêu biểu

On the evaluation of structural equation models
- 1988
Richard P. Bagozzi, Youjae Yi
Service-dominant logic: continuing the evolution
Tập 36 Số 1 - Trang 1-10 - 2008
Stephen L. Vargo, Robert F. Lusch
Relationship Marketing of Services--Growing Interest, Emerging Perspectives
Tập 23 Số 4 - Trang 236-245 - 1995
Leonard L. Berry
An Integrated Model of Buyer-Seller Relationships
Tập 23 Số 4 - Trang 335-345 - 1995
David T. Wilson
The Synergistic Effect of Market Orientation and Learning Orientation on Organizational Performance
Tập 27 Số 4 - Trang 411-427 - 1999
William E. Baker, James M. Sinkula
Customer Satisfaction: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence
Tập 29 Số 1 - Trang 16-35 - 2001
David M. Szymanski, David H. Henard
The Impact of Technology on the Quality-Value-Loyalty Chain: A Research Agenda
Tập 28 Số 1 - Trang 168-174 - 2000
A. Parasuraman, Dhruv Grewal
An Attitudinal Model of Technology-Based Self-Service: Moderating Effects of Consumer Traits and Situational Factors
Tập 30 Số 3 - Trang 184-201 - 2002
Pratibha A. Dabholkar, Richard P. Bagozzi
The Influence of Store Environment on Quality Inferences and Store Image
Tập 22 Số 4 - Trang 328-339 - 1994
Julie Baker, Dhruv Grewal, A. Parasuraman
Guidelines for choosing between multi-item and single-item scales for construct measurement: a predictive validity perspective
Tập 40 Số 3 - Trang 434-449 - 2012
Adamantios Diamantopoulos, Marko Sarstedt, Christoph Fuchs, Petra Wilczynski, Sebastian Kaiser