Springer Science and Business Media LLC
0092-0703
Cơ quản chủ quản: SPRINGER , Springer New York
Lĩnh vực:
Business and International ManagementMarketingEconomics and Econometrics
Các bài báo tiêu biểu
Relationship Marketing of Services--Growing Interest, Emerging Perspectives
Tập 23 Số 4 - Trang 236-245 - 1995
The Synergistic Effect of Market Orientation and Learning Orientation on Organizational Performance
Tập 27 Số 4 - Trang 411-427 - 1999
The Impact of Technology on the Quality-Value-Loyalty Chain: A Research Agenda
Tập 28 Số 1 - Trang 168-174 - 2000
An Attitudinal Model of Technology-Based Self-Service: Moderating Effects of Consumer Traits and Situational Factors
Tập 30 Số 3 - Trang 184-201 - 2002
The Influence of Store Environment on Quality Inferences and Store Image
Tập 22 Số 4 - Trang 328-339 - 1994
Guidelines for choosing between multi-item and single-item scales for construct measurement: a predictive validity perspective
Tập 40 Số 3 - Trang 434-449 - 2012