Springer Science and Business Media LLC

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Software review
Springer Science and Business Media LLC - Tập 18 - Trang 87-93 - 1990
Essam Mahmoud
Integrative processes in agricultural marketing channels
Springer Science and Business Media LLC - Tập 5 - Trang 203-220 - 1977
Dov Izraeli, Dafna N. Izraeli, Jehiel Zif
The study traces patterns of inter-organizational coordination in marketing channels and shows how changes in the relationship among organizations are associated with shifts in orientation and mode of interaction. The analysis is based on developments in agromarketing and food distribution organizations. The current crisis in food supplies and international concern with the availability of raw pro...... hiện toàn bộ
Market shares of space in marketing journals
Springer Science and Business Media LLC - - 1976
William R. Henry, Ellie Burch
A contingency model of emotional intelligence in professional selling
Springer Science and Business Media LLC - Tập 44 - Trang 108-118 - 2015
Richard G. McFarland, Joseph C. Rode, Tasadduq A. Shervani
Despite significant attention from practitioners and broad claims of the importance of Emotional Intelligence (EI), empirical support for its incremental direct effects on outcomes relevant to professional selling has been disappointing. However, little research has included relevant contextual variables or the potential interactions of EI with contextual variables when considering its effects. Th...... hiện toàn bộ
Theory in consumer behavior: A status report
Springer Science and Business Media LLC - Tập 3 - Trang 182-191 - 1975
Richard T. Hise, John K. Ryans, Willem Van't Spijker
This article examines the attitudes of 40 opinion leaders in marketing toward theory in consumer behavior. These individuals exhibited favorable attitudes toward theory in marketing in general. More favorable perceptions of the value of the contributions of theory to consumer behavior existed than for promotion and channels of distribution. In comparison to eight other areas of marketing, the cons...... hiện toàn bộ
Serving the marketing discipline through journal reviews
Springer Science and Business Media LLC - Tập 31 - Trang 327-330 - 2003
Robert B. Woodruff
Gà hay trứng? Tính bổ sung tuần tự giữa các cơ chế kiểm soát lực lượng bán hàng Dịch bởi AI
Springer Science and Business Media LLC - Tập 44 - Trang 316-333 - 2014
Stephen K. Kim, Amrit Tiwana
Các doanh nghiệp gặp khó khăn trong việc kiểm soát lực lượng bán hàng, đặc biệt là khi các phương pháp rời rạc thông thường không chú ý đến những sắc thái rằng hiệu ứng của một kiểm soát được khuếch đại hoặc làm giảm bởi bối cảnh mà các kiểm soát khác được triển khai đồng thời. Các nghiên cứu gần đây cho thấy sự tương tác giữa các kiểm soát chính thức khuyến cáo rằng các cơ chế kiểm soát cần được ...... hiện toàn bộ
#kiểm soát lực lượng bán hàng #cơ chế kiểm soát #bổ sung tuần tự #kiểm soát chính thức #kiểm soát không chính thức
Revealed reader preference for marketing journals
Springer Science and Business Media LLC - Tập 37 - Trang 238-247 - 2008
Charles F. Hofacker, Mark R. Gleim, Stephanie J. Lawson
In this paper we assess the reading preference for marketing journals by deriving a journal utility scale based on click responses to table of contents postings to the ELMAR virtual community. Use of ELMAR data provides a unique window into journal importance, allowing us to look at table of contents reading behavior rather than citing behavior or attitudinal constructs as has been the case in pre...... hiện toàn bộ
Shifting focus in the fight against core environmental challenges
Springer Science and Business Media LLC - - 2024
Gergana Y. Nenkov
The future of social media in marketing
Springer Science and Business Media LLC - Tập 48 - Trang 79-95 - 2019
Gil Appel, Lauren Grewal, Rhonda Hadi, Andrew T. Stephen
Social media allows people to freely interact with others and offers multiple ways for marketers to reach and engage with consumers. Considering the numerous ways social media affects individuals and businesses alike, in this article, the authors focus on where they believe the future of social media lies when considering marketing-related topics and issues. Drawing on academic research, discussio...... hiện toàn bộ
Tổng số: 1,621   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10