Service Industries Journal

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
From Service to Experience: Understanding and Defining the Hospitality Business
Service Industries Journal - Tập 27 Số 6 - Trang 747-755 - 2007
Nigel Hemmington
Enjoyment and social influence: predicting mobile payment adoption
Service Industries Journal - Tập 35 Số 10 - Trang 537-554 - 2015
Nicole Koenig‐Lewis, Morgan Marquet, Adrian Palmer, Anita Lifen Zhao
Physical attractiveness stereotypes and service quality in customer–server encounters
Service Industries Journal - Tập 29 Số 8 - Trang 1093-1104 - 2009
Hsiang-Fei Luoh, Sheng‐Hshiung Tsaur
The impact of brand equity on brand preference and purchase intentions in the service industries
Service Industries Journal - Tập 29 Số 12 - Trang 1687-1706 - 2009
Hsin Hsin Chang, Ya Ming Liu
Relationship Marketing: the Importance of Customer-Perceived Service Quality in Retail Banking
Service Industries Journal - Tập 16 Số 3 - Trang 287-304 - 1996
Maria Holmlund, Sören Kock
The Internationalisation Process in Retailing
Service Industries Journal - Tập 15 Số 4 - Trang 1-15 - 1995
Gary Akehurt, Nicholas Alexander
The International Activities of Japanese Retailers
Service Industries Journal - Tập 15 Số 4 - Trang 97-117 - 1995
Keri Davies, Fergus Fergusson
Reciprocal Retail Internationalisation: the Southland Corporation, Ito-Yokado and 7-Eleven Convenience Stores
Service Industries Journal - Tập 15 Số 4 - Trang 57-96 - 1995
Leigh Sparks
Management of Innovation in Services
Service Industries Journal - Tập 17 Số 3 - Trang 432-455 - 1997
Jon Sundbo
Business models for the service transformation of industrial firms
Service Industries Journal - Tập 37 Số 1 - Trang 57-83 - 2017
Federico Adrodegari, Nicola Saccani
Tổng số: 29   
  • 1
  • 2
  • 3