Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
State Laws and Policies to Address Bullying in Schools
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 32 Số 3
- Trang 445-455
- 2003
Susan P. Limber
,
Mark Small
168
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Closing the Racial Discipline Gap in Classrooms by Changing Teacher Practice
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 45 Số 2
- Trang 171-191
- 2016
Anne Gregory
,
Christopher A. Hafen
,
Erik Ruzek
,
Amori Yee Mikami
,
Joseph P. Allen
,
Robert C. Pianta
167
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher Ratings of
DSM-III-R
Symptoms for the Disruptive Behavior Disorders: Prevalence, Factor Analyses, and Conditional Probabilities in a Special Education Sample
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 21 Số 2
- Trang 285-299
- 1992
William E. Pelham
,
Steven W. Evans
,
Elizabeth M. Gnagy
,
Karen E. Greenslade
151
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Race Is Not Neutral: A National Investigation of African American and Latino Disproportionality in School Discipline
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 40 Số 1
- Trang 85-107
- 2011
Russell J. Skiba
,
Robert H. Horner
,
Choong-Geun Chung
,
M. Karega Rausch
,
Seth L. May
,
Tary J. Tobin
1268
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Ability of the
Social Skills Rating System-Teacher
Version to Discriminate Behavior Disordered, Emotionally Disturbed and Nonhandicapped Students
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 18 Số 4
- Trang 526-535
- 1989
Terry A. Stinnett
,
Judy Oehler‐Stinnett
,
Larry Stout
20
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Social Competence of Students with Mild Handicaps and Low Achievement: A Comparative Study
SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEW
-
Tập 21 Số 1
- Trang 125-137
- 1992
Kenneth W. Merrell
,
Judi M. Merz
,
Eugene R. Johnson
,
Elizabeth N. Ring
40
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 6
1