Journal of Second Language Writing

SSCI-ISI SCOPUS (1992-2023)

  1060-3743

  1873-1422

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  Elsevier Ltd. , PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD

Lĩnh vực:
EducationLinguistics and Language

Các bài báo tiêu biểu

Collaborative writing: Product, process, and students’ reflections
Tập 14 Số 3 - Trang 153-173 - 2005
Neomy Storch
To give is better than to receive: The benefits of peer review to the reviewer's own writing
Tập 18 Số 1 - Trang 30-43 - 2009
Kristi Lundstrom, Wendy Baker
Do Secondary L2 Writers Benefit from Peer Comments?
Tập 9 Số 2 - Trang 147-170 - 2000
Amy Β. M. Tsui, Maria Ng
The effect of peer and teacher feedback on student writing
Tập 8 Số 3 - Trang 265-289 - 1999
Trena M. Paulus
The effects of trained peer response on ESL students' revision types and writing quality
Tập 8 Số 3 - Trang 215-241 - 1999
Einar Berg
The use of paraphrase in summary writing: A comparison of L1 and L2 writers
Tập 15 Số 4 - Trang 261-278 - 2006
Casey Keck
Interaction and feedback in mixed peer response groups
Tập 10 Số 4 - Trang 251-276 - 2001
Wei Zhu
An L2 writing group: Task and social dimensions
Tập 1 Số 3 - Trang 171-193 - 1992
Gayle L. Nelson, John Murphy
Future selves, enjoyment and anxiety as predictors of L2 writing achievement
Tập 53 - Trang 100837 - 2021
Somayeh Tahmouresi, Mostafa Papi
ESL students in first-year writing courses: ESL versus mainstream classes
Tập 5 Số 2 - Trang 91-107 - 1996
George Braine