Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Scholar Hub
/
Danh sách tạp chí
/
Journal of Experimental Child Psychology
/
Journal of Experimental Child Psychology
ISSN:
0022-0965
E-ISSN:
Quốc gia:
Cơ quản chủ quản:
Academic Press Inc.
,
ELSEVIER SCIENCE INC
Lĩnh vực:
Experimental and Cognitive Psychology
Developmental and Educational Psychology
Báo lỗi
Các bài báo tiêu biểu
Relations among musical skills, phonological processing, and early reading ability in preschool children
Tập 83 Số 2
- Trang 111-130
- 2002
Sima H Anvari
,
Laurel J. Trainor
,
Jennifer Woodside
,
Betty Ann Levy
627
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A structural analysis of working memory and related cognitive skills in young children
Tập 87 Số 2
- Trang 85-106
- 2004
Tracy Packiam Alloway
,
Susan E. Gathercole
,
Catherine Willis
,
Annmarie Adams
581
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Individual differences in executive functioning and theory of mind: An investigation of inhibitory control and planning ability
Tập 87 Số 4
- Trang 299-319
- 2004
Stephanie M. Carlson
,
Louis J. Moses
,
Laura J. Claxton
573
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Exploring the impact of phonological awareness, visual–spatial working memory, and preschool quantity–number competencies on mathematics achievement in elementary school: Findings from a 3-year longitudinal study
Tập 103 Số 4
- Trang 516-531
- 2009
Kristin Krajewski
,
Wolfgang Schneider
452
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Bidirectional Relations of Phonological Sensitivity and Prereading Abilities: Evidence from a Preschool Sample
Tập 70 Số 2
- Trang 117-141
- 1998
Stephen R. Burgess
,
Christopher J. Lonigan
374
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Strategies of control, aggression, and morality in preschoolers: An evolutionary perspective
Tập 85 Số 3
- Trang 213-235
- 2003
Patricia H. Hawley
274
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Working Memory Span and Phonological Awareness Tasks as Predictors of Early Reading Ability
Tập 58 Số 1
- Trang 88-111
- 1994
Cathy V. Leather
,
Lucy A. Henry
249
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Working memory, reading, and mathematical skills in children with developmental coordination disorder
Tập 96 Số 1
- Trang 20-36
- 2007
Tracy Packiam Alloway
221
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Rhyme, rime, and the onset of reading
Tập 48 Số 2
- Trang 224-245
- 1989
Clare Kirtley
,
Peter Bryant
,
Morag MacLean
,
Lynette Bradley
203
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The effect of age, complexity, and amount of contour on pattern preferences in human infants
Tập 7
- Trang 339-354
- 1969
Bernard Z Karmel
187
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Xem tất cả bài báo
Các tạp chí khác
Tạp chí Nhi khoa
Vietnam Journal of Science, Technology and Engineering
Journal of International Economics and Management
Tạp chí Nghiên cứu Y học
Tạp chí Khoa học Đại học Đông Á
Nuclear Science and Technology
Tạp chí Phẫu thuật Tim mạch và Lồng ngực Việt Nam
Vietnam Journal of Mechanics
Dalat University Journal of Science
Tạp chí Y học Việt Nam