Journal of Curriculum Studies

SCOPUS (1968-1977,1981-2023)SSCI-ISI

  1366-5839

  0022-0272

  Anh Quốc

 

Cơ quản chủ quản:  Taylor and Francis Ltd. , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

The role of beliefs in the practice of teaching
Tập 19 Số 4 - Trang 317-328 - 1987
Jan Nespor
Curriculum coherence: an examination of US mathematics and science content standards from an international perspective
Tập 37 Số 5 - Trang 525-559 - 2005
William H. Schmidt, Hsing Chi Wang, Curtis C. McKnight
Emerging influences of information technology on school curriculum
Tập 32 Số 2 - Trang 281-303 - 2000
Chris Dede
The gender trap: a feminist poststructuralist analysis of primary school children's talk about gender
Tập 24 Số 1 - Trang 1-25 - 1992
Bronwyn Davies, Chas Banks
Teacher knowledge, curriculum materials, and quality of instruction: Unpacking a complex relationship
Tập 44 Số 4 - Trang 443-466 - 2012
Charalambos Y. Charalambous, Heather C. Hill
Gender-related effects of computer and information literacy education
Tập 29 Số 3 - Trang 315-328 - 1997
M.L.L. Volman
How Inconsiderate are Children's Textbooks?
Tập 15 Số 1 - Trang 61-72 - 1983
Robert Kantor, Terry Anderson, Bonnie B. Armbruster
The pedagogical relation past and present: experience, subjectivity and failure
Tập 49 Số 6 - Trang 743-756 - 2017
Norm Friesen
Dewey’s conception of vocation: existential, aesthetic, and educational implications for teachers
Tập 37 Số 4 - Trang 441-464 - 2005
Christopher Higgins