Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Curriculum Studies
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Curriculum coherence: an examination of US mathematics and science content standards from an international perspective
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 37 Số 5
- Trang 525-559
- 2005
William H. Schmidt
,
Hsing Chi Wang
,
Curtis C. McKnight
360
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Gender-related effects of computer and information literacy education
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 29 Số 3
- Trang 315-328
- 1997
M.L.L. Volman
59
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
How Inconsiderate are Children's Textbooks?
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 15 Số 1
- Trang 61-72
- 1983
Robert Kantor
,
Terry Anderson
,
Bonnie B. Armbruster
41
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Dewey’s conception of vocation: existential, aesthetic, and educational implications for teachers
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 37 Số 4
- Trang 441-464
- 2005
Christopher Higgins
28
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The role of beliefs in the practice of teaching
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 19 Số 4
- Trang 317-328
- 1987
Jan Nespor
1974
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The pedagogical relation past and present: experience, subjectivity and failure
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 49 Số 6
- Trang 743-756
- 2017
Norm Friesen
28
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher knowledge, curriculum materials, and quality of instruction: Unpacking a complex relationship
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 44 Số 4
- Trang 443-466
- 2012
Charalambos Y. Charalambous
,
Heather C. Hill
110
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The gender trap: a feminist poststructuralist analysis of primary school children's talk about gender
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 24 Số 1
- Trang 1-25
- 1992
Bronwyn Davies
,
Chas Banks
133
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Emerging influences of information technology on school curriculum
Journal of Curriculum Studies
-
Tập 32 Số 2
- Trang 281-303
- 2000
Chris Dede
224
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 9
1