Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Scholar Hub
/
Danh sách tạp chí
/
European Journal of Psychology of Education
/
Đi đến tạp chí
European Journal of Psychology of Education
ISSN:
1878-5174
E-ISSN:
0256-2928
Quốc gia:
Cơ quản chủ quản:
Springer Netherlands
,
SPRINGER
Lĩnh vực:
Developmental and Educational Psychology
Education
Báo lỗi
Các bài báo tiêu biểu
Bully/victim problems in school: Facts and intervention
Tập 12 Số 4
- Trang 495-510
- 1997
Dan Olweus
526
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Girls and mathematics —A “hopeless” issue? A control-value approach to gender differences in emotions towards mathematics
- 2007
Anne C. Frenzel
,
Reinhard Pekrun
,
Thomas Goetz
398
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher emotions in the classroom: associations with students’ engagement, classroom discipline and the interpersonal teacher-student relationship
Tập 30 Số 4
- Trang 385-403
- 2015
Gerda Hagenauer
,
Tina Hascher
,
Simone Volet
354
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Burned out to drop out: Exploring the relationship between school burnout and school dropout
Tập 28 Số 2
- Trang 511-528
- 2013
Miia Bask
,
Katariina Salmela‐Aro
184
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Individual and co-operative learning with interactive animated pictures
Tập 14 Số 2
- Trang 245-265
- 1999
Wolfgang Schnotz
,
Justus Böckheler
,
Harriet Grzondziel
163
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The CLIA-model: A framework for designing powerful learning environments for thinking and problem solving
Tập 19 Số 4
- Trang 365-384
- 2004
Erik De Corte
,
Lieven Verschaffel
,
Chris Masui
130
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Belief in a just world, justice concerns, and well-being at Portuguese schools
- 2007
Isabel Correia
,
Claudia Dalbert
121
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Values and work environment: Mapping 32 occupations
- 2004
Ariel Knafo
,
Lilach Sagiv
117
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Motivated learning: Studying student * situation transactional units
Tập 14 Số 1
- Trang 41-55
- 1999
Monique Boekaerts
87
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An extension to the internal/external frame of reference model to two verbal and numerical domains
Tập 21 Số 4
- Trang 467-487
- 2006
Jens Møller
,
Lilian Streblow
,
Britta Pohlmann
,
Olaf Köller
84
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Xem tất cả bài báo
Các tạp chí khác
Tạp chí Nhi khoa
Vietnam Journal of Science, Technology and Engineering
Journal of International Economics and Management
Tạp chí Nghiên cứu Y học
Tạp chí Khoa học Đại học Đông Á
Nuclear Science and Technology
Tạp chí Phẫu thuật Tim mạch và Lồng ngực Việt Nam
Vietnam Journal of Mechanics
Dalat University Journal of Science