thumbnail

Contemporary Educational Psychology

  0361-476X

 

 

Cơ quản chủ quản:  Academic Press Inc. , ACADEMIC PRESS INC ELSEVIER SCIENCE

Lĩnh vực:
Developmental and Educational PsychologyEducation

Các bài báo tiêu biểu

Intrinsic and Extrinsic Motivations: Classic Definitions and New Directions
Tập 25 Số 1 - Trang 54-67 - 2000
Richard M. Ryan, Edward L. Deci
Measures of Effect Size for Comparative Studies: Applications, Interpretations, and Limitations
Tập 25 Số 3 - Trang 241-286 - 2000
Stephen Olejnik, James Algina
Does adaptive scaffolding facilitate students’ ability to regulate their learning with hypermedia?
Tập 29 Số 3 - Trang 344-370 - 2004
Roger Azevedo, Jennifer G. Cromley, Diane Seibert
Measures of Children's Knowledge and Regulation of Cognition
Tập 27 Số 1 - Trang 51-79 - 2002
Rayne A. Sperling, Bruce C. Howard, Lee Ann Miller, Cheryl A. Murphy
Antecedents of academic emotions: Testing the internal/external frame of reference model for academic enjoyment
Tập 33 Số 1 - Trang 9-33 - 2008
Thomas Götz, Anne C. Frenzel, Nathan C. Hall, Reinhard Pekrun
Collaborative discourse, argumentation, and learning: Preface and literature review
Tập 33 Số 3 - Trang 345-359 - 2008
E. Michael Nussbaum
Self-regulated learning with hypermedia: The role of prior domain knowledge
Tập 33 Số 2 - Trang 270-298 - 2008
Daniel C. Moos, Roger Azevedo
Self-Regulation and Writing: Where Do We Go from Here?
Tập 22 - Trang 102-114 - 1997
Steve Graham, Karen R. Harris