Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Contemporary Educational Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Validation of the direct and inferential mediation (DIME) model of reading comprehension in grades 7 through 12
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 44
- Trang 68-82
- 2016
Yusra Ahmed
,
David J. Francis
,
Mary York
,
Jack M. Fletcher
,
Marcia Barnes
,
Paulina Kulesz
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using the theory of successful intelligence as a framework for developing assessments in AP physics
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 34
- Trang 195-209
- 2009
Steven E. Stemler
,
Robert J. Sternberg
,
Elena L. Grigorenko
,
Linda Jarvin
,
Kirsten Sharpes
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Here today, gone tomorrow? Revisiting the stability of teachers' achievement goals
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 39
- Trang 379-387
- 2014
Anna-Katharina Praetorius
,
Sebastian Nitsche
,
Stefan Janke
,
Oliver Dickhäuser
,
Katharina Drexler
,
Michaela Fasching
,
Markus Dresel
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Practice mode and learner control in computer-based instruction
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 15
- Trang 251-260
- 1990
Joellyn C Pollock
,
Howard J Sullivan
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Sources of sex education as a function of sex, coital activity, and type of information
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 16 Số 3
- Trang 215-240
- 1991
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Student agency at the crux: Mitigating disengagement in middle and high school
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 56
- Trang 205-217
- 2019
Ross C. Anderson
,
Matthew Graham
,
Patrick Kennedy
,
Nancy Nelson
,
Michael Stoolmiller
,
Scott K. Baker
,
Hank Fien
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
School psychology in the United States Virgin Islands
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 9
- Trang 286-293
- 1984
Gloria I. Mendez
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Prediction of foreign language skills: A canonical and part canonical correlation study
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 12
- Trang 119-130
- 1987
David Y.F. Ho
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The relationship of exposure to American culture on the attitude of Libyan nationals toward the role of women in the workforce
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 9
- Trang 294-302
- 1984
Saleh E. Abdalla
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Performance characteristics of retarded and normal students on pattern recognition tasks
Contemporary Educational Psychology
-
Tập 2
- Trang 209-218
- 1977
Les Sternberg
,
Michael H. Epstein
,
Dan Adams
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 921
1
2
3
4
5
6
10