Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Cognition and Instruction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
An Analysis of Addition and Subtraction Word Problems in American and Soviet Elementary Mathematics Textbooks
Cognition and Instruction
-
Tập 3 Số 3
- Trang 153-171
- 1986
James W. Stigler
,
Karen C. Fuson
,
M.H. van der Ham
,
Myong Sook Kim
111
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Students’ Reasoning With Reversible Multiplicative Relationships
Cognition and Instruction
-
Tập 28 Số 4
- Trang 383-432
- 2010
Amy J. Hackenberg
142
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Mathematical Knowledge for Teaching Fraction Multiplication
Cognition and Instruction
-
Tập 26 Số 1
- Trang 95-143
- 2008
Andrew Izsák
99
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Reasons for Studying: Motivational Orientations and Study Strategies
Cognition and Instruction
-
Tập 5 Số 4
- Trang 269-287
- 1988
Susan Bobbitt Nolen
687
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Improving Written Argumentative Synthesis by Teaching the Integration of Conflicting Information from Multiple Sources
Cognition and Instruction
-
Tập 36 Số 2
- Trang 119-138
- 2018
Mar Mateos
,
Elena Martín Ortega
,
Isabel Cuevas
,
Ruth Villalón
,
Isabel Martínez-Álvarez
,
Jara González-Lamas
55
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Counter-Arguing During Curriculum-Supported Peer Interaction Facilitates Middle-School Students’ Science Content Knowledge
Cognition and Instruction
-
Tập 37 Số 4
- Trang 453-482
- 2019
Antonia Larraín
,
Paulina Freire
,
Patricia López
,
Valeska Grau
42
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Who Reasons Well? Two Studies of Informal Reasoning Among Children of Different Grade, Ability, and Knowledge Levels
Cognition and Instruction
-
Tập 14 Số 2
- Trang 139-178
- 1996
Mary L. Means
,
James F. Voss
416
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Roles of Mental Animations and External Animations in Understanding Mechanical Systems
Cognition and Instruction
-
Tập 21 Số 4
- Trang 209-249
- 2003
Mary Hegarty
,
Sarah Kriz
,
Christina Cate
389
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Observational Learning and Its Effects on the Orchestration of Writing Processes
Cognition and Instruction
-
Tập 22 Số 1
- Trang 1-36
- 2004
M.A.H. Braaksma
,
Gert Rijlaarsdam
,
Huub van den Bergh
,
B.H.A.M. van Hout‐Wolters
135
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Discovery Through Writing: Relationships with Writing Processes and Text Quality
Cognition and Instruction
-
Tập 36 Số 3
- Trang 199-223
- 2018
Veerle Baaijen
,
David Galbraith
53
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 18
1
2