Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Formative assessment, growth mindset, and achievement: examining their relations in the East and the West
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 28 Số 5-6
- Trang 676-702
- 2021
Zi Yan
,
Ronnel B. King
,
Joseph Y. Haw
21
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The power of PISA – limitations and possibilities for educational research
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 23 Số 4
- Trang 423-426
- 2016
Therese N. Hopfenbeck
15
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Formative assessment: a critical review
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 18 Số 1
- Trang 5-25
- 2011
Randy Elliot Bennett
1129
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Assessment and Classroom Learning
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 5 Số 1
- Trang 7-74
- 1998
Paul Black
,
Dylan Wiliam
6645
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Assessment and Classroom Learning: a role for summative assessment?
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 5 Số 1
- Trang 103-110
- 1998
John R. Kirby
171
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Assessment literacy development: identifying gaps in teacher candidates’ learning
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 17 Số 4
- Trang 419-438
- 2010
Christopher DeLuca
,
Don A. Klinger
251
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using Computers to Assess New Educational Goals
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 10 Số 3
- Trang 309-328
- 2003
Jim Ridgway
,
Sean McCusker
49
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Students' Perceptions of Literacy Assessment
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 9 Số 3
- Trang 319-342
- 2002
Karen Moni
,
C. E. van Kraayenoord
,
Carolyn D. Baker
31
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
'I Don't Like Writing. It Makes My Fingers Hurt': Students talk about their classroom assessments
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 10 Số 2
- Trang 221-242
- 2003
Susan M. Brookhart
,
Diane L. Bronowicz
68
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Formative Assessment: revisiting the territory
Assessment in Education: Principles, Policy and Practice
-
Tập 5 Số 1
- Trang 77-84
- 1998
D. Royce Sadler
1043
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 12
1
2