Theory into Practice

SSCI-ISI SCOPUS (1962-2023)

  0040-5841

  1543-0421

  Mỹ

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Determining Validity in Qualitative Inquiry
Tập 39 Số 3 - Trang 124-130 - 2000
John W. Creswell, Dana L. Miller
Rote Versus Meaningful Learning
Tập 41 Số 4 - Trang 226-232 - 2002
Richard E. Mayer
An attainable global perspective
Tập 21 Số 3 - Trang 162-167 - 1982
Robert Hanvey
Complex instruction: Equity in cooperative learning classrooms
Tập 38 Số 2 - Trang 80-86 - 1999
Élizabeth G. Cohen, Rachel A. Lotan, Beth A. Scarloss, Adele Arellano
RETRACTED ARTICLE: Successful Intelligence in the Classroom
Tập 43 Số 4 - Trang 274-280 - 2004
Robert J. Sternberg, Elena L. Grigorenko
Promoting Student Resilience in School Contexts
Tập 46 Số 2 - Trang 162-169 - 2007
Gale M. Morrison, Megan Redding Allen
Parental Influences on Children's Academic Self-Regulatory Development
Tập 41 Số 2 - Trang 126-131 - 2002
Manuel Martinez-Pons
A Clash of Worldviews: Experiences From Teaching Aboriginal Students
Tập 39 Số 2 - Trang 111-117 - 2000
Doug Hewitt
Nonverbal behavior, race, and the classroom teacher
Tập 24 Số 1 - Trang 45-49 - 1985
Robert S. Feldman