Theory into Practice

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Rote Versus Meaningful Learning
Theory into Practice - Tập 41 Số 4 - Trang 226-232 - 2002
Richard E. Mayer
How research can improve practice: A case study
Theory into Practice - Tập 1 Số 2 - Trang 89-93 - 1962
Everett M. Rogers
Parental Influences on Children's Academic Self-Regulatory Development
Theory into Practice - Tập 41 Số 2 - Trang 126-131 - 2002
Manuel Martinez-Pons
Promoting Student Resilience in School Contexts
Theory into Practice - Tập 46 Số 2 - Trang 162-169 - 2007
Gale M. Morrison, Megan Redding Allen
Determining Validity in Qualitative Inquiry
Theory into Practice - Tập 39 Số 3 - Trang 124-130 - 2000
John W. Creswell, Dana L. Miller
Dual Languaging as Strategy and Translanguaging as Tactic in Two-Way Dual Language Programs
Theory into Practice - Tập 58 Số 2 - Trang 164-175 - 2019
Jessica Somerville, Christian Faltis
Secondary Dual-Language Learners and Emerging Pedagogies: The Intersectionality of Language, Culture, and Community
Theory into Practice - Tập 58 Số 2 - Trang 176-184 - 2019
Pablo C. Ramírez, Lydia Ross
A Clash of Worldviews: Experiences From Teaching Aboriginal Students
Theory into Practice - Tập 39 Số 2 - Trang 111-117 - 2000
Doug Hewitt
Nonverbal behavior, race, and the classroom teacher
Theory into Practice - Tập 24 Số 1 - Trang 45-49 - 1985
Robert S. Feldman
Tổng số: 14   
  • 1
  • 2