Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Theory into Practice
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
An attainable global perspective
Theory into Practice
-
Tập 21 Số 3
- Trang 162-167
- 1982
Robert Hanvey
594
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Determining Validity in Qualitative Inquiry
Theory into Practice
-
Tập 39 Số 3
- Trang 124-130
- 2000
John W. Creswell
,
Dana L. Miller
8038
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Interprofessional team process
Theory into Practice
-
Tập 26 Số 2
- Trang 146-152
- 1987
James O. Billups
29
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
How research can improve practice: A case study
Theory into Practice
-
Tập 1 Số 2
- Trang 89-93
- 1962
Everett M. Rogers
21
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Promoting Student Resilience in School Contexts
Theory into Practice
-
Tập 46 Số 2
- Trang 162-169
- 2007
Gale M. Morrison
,
Megan Redding Allen
97
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Dual Languaging as Strategy and Translanguaging as Tactic in Two-Way Dual Language Programs
Theory into Practice
-
Tập 58 Số 2
- Trang 164-175
- 2019
Jessica Somerville
,
Christian Faltis
22
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Secondary Dual-Language Learners and Emerging Pedagogies: The Intersectionality of Language, Culture, and Community
Theory into Practice
-
Tập 58 Số 2
- Trang 176-184
- 2019
Pablo C. Ramírez
,
Lydia Ross
13
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Nonverbal behavior, race, and the classroom teacher
Theory into Practice
-
Tập 24 Số 1
- Trang 45-49
- 1985
Robert S. Feldman
32
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A Clash of Worldviews: Experiences From Teaching Aboriginal Students
Theory into Practice
-
Tập 39 Số 2
- Trang 111-117
- 2000
Doug Hewitt
35
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Meeting the Needs of Students With Learning Disabilities in Inclusive Mathematics Classrooms: The Role of Schema-Based Instruction on Mathematical Problem-Solving
Theory into Practice
-
Tập 50 Số 1
- Trang 12-19
- 2011
Asha K. Jitendra
,
Jon R. Star
68
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 14
1
2