Teaching in Higher Education

SCOPUS (2005-2023)SSCI-ISI

  1470-1294

  1356-2517

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Changing Epistemological Beliefs in Pre-service Teacher Education Students
Tập 6 Số 2 - Trang 247-268 - 2001
Joanne M. Brownlee, Nola Purdie, Gillian M. Boulton‐Lewis
The niche of Graduate Teaching Assistants (GTAs): perceptions and reflections
Tập 14 Số 1 - Trang 1-12 - 2009
Valbona Muzaka
What works for doctoral students in completing their thesis?
Tập 20 Số 2 - Trang 183-196 - 2015
Siân Lindsay
Teaching and Assessing Critical Thinking Abilities as Outcomes in an Informal Logic Course
Tập 6 Số 1 - Trang 19-32 - 2001
Polycarp Ikuenobe
Disciplinary perspectives on feedback processes: towards signature feedback practices
Tập 28 Số 6 - Trang 1158-1172 - 2023
David Carless, Jessica To, Connie Kwan, Jonathan Kwok
Traces of embodied teaching and learning: a review of empirical studies in higher education
Tập 29 Số 2 - Trang 420-441 - 2024
Hilde Margrethe Hegna, Trine Ørbæk
Two Great Problems of Learning
Tập 8 Số 1 - Trang 129-134 - 2003
Nicholas Maxwell