Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Teaching in Higher Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The relation of college student self-efficacy toward writing and writing self-regulation aptitude: writing feedback perceptions as a mediating variable
Teaching in Higher Education
-
Tập 20 Số 2
- Trang 197-207
- 2015
Eric Ekholm
,
Sharon Zumbrunn
,
Sarah Conklin
104
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Two Great Problems of Learning
Teaching in Higher Education
-
Tập 8 Số 1
- Trang 129-134
- 2003
Nicholas Maxwell
9
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Viewing student behavior through the lenses of culture and globalization: two narratives from a US college writing class
Teaching in Higher Education
-
Tập 18 Số 3
- Trang 249-259
- 2013
Jennifer A. Mott-Smith
11
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What works for doctoral students in completing their thesis?
Teaching in Higher Education
-
Tập 20 Số 2
- Trang 183-196
- 2015
Siân Lindsay
73
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Changing Epistemological Beliefs in Pre-service Teacher Education Students
Teaching in Higher Education
-
Tập 6 Số 2
- Trang 247-268
- 2001
Joanne M. Brownlee
,
Nola Purdie
,
Gillian M. Boulton‐Lewis
290
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teaching and Assessing Critical Thinking Abilities as Outcomes in an Informal Logic Course
Teaching in Higher Education
-
Tập 6 Số 1
- Trang 19-32
- 2001
Polycarp Ikuenobe
44
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Disciplinary perspectives on feedback processes: towards signature feedback practices
Teaching in Higher Education
-
Tập 28 Số 6
- Trang 1158-1172
- 2023
David Carless
,
Jessica To
,
Connie Kwan
,
Jonathan Kwok
35
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Traces of embodied teaching and learning: a review of empirical studies in higher education
Teaching in Higher Education
-
Tập 29 Số 2
- Trang 420-441
- 2024
Hilde Margrethe Hegna
,
Trine Ørbæk
21
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The niche of Graduate Teaching Assistants (GTAs): perceptions and reflections
Teaching in Higher Education
-
Tập 14 Số 1
- Trang 1-12
- 2009
Valbona Muzaka
121
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Beginning a pre-service teacher's mathematical identity work through narrative rehabilitation and bibliotherapy
Teaching in Higher Education
-
Tập 16 Số 2
- Trang 225-236
- 2011
Sonja Lutovac
,
Raimo Kaasila
58
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 10
1