thumbnail

Springer Science and Business Media LLC

SSCI-ISI SCOPUS (1989-2023)

  1040-726X

 

 

 

Cơ quản chủ quản:  SPRINGER/PLENUM PUBLISHERS , Springer New York

Lĩnh vực:
EducationDevelopmental and Educational Psychology

Các bài báo tiêu biểu

Cognitive Load Theory and Complex Learning: Recent Developments and Future Directions
Tập 17 Số 2 - Trang 147-177 - 2005
Jeroen J. G. van Merriënboer, John Sweller
The Conceptual Bases of Study Strategy Inventories
Tập 16 Số 4 - Trang 325-345 - 2004
Noël Entwistle, Velda McCune
Synthesizing epistemological belief research: Tentative understandings and provocative confusions
Tập 6 Số 4 - Trang 293-319 - 1994
Marlene Schommer
Placing Motivation and Future Time Perspective Theory in a Temporal Perspective
Tập 16 Số 2 - Trang 121-139 - 2004
Joke Simons, Maarten Vansteenkiste, Willy Lens, Marlies Lacante