Medical Education

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
An outcomes research perspective on medical education: the predominance of trainee assessment and satisfaction
Medical Education - Tập 35 Số 4 - Trang 331-336 - 2001
Jay B. Prystowsky, Georges Bordage
The effect of giving information in advance on the clinical training of medical students
Medical Education - Tập 39 Số 10 - Trang 1021-1026 - 2005
Katarina Westberg, Mikael Sandlund, Niels Lynøe
Empathy is related to clinical competence in medical care
Medical Education - Tập 47 Số 8 - Trang 824-831 - 2013
Jessica Ogle, John Bushnell, Peter Caputi
Junior doctors' views about careers in academic medicine
Medical Education - Tập 33 Số 5 - Trang 318-326 - 1999
Michael J Goldacre, Sarah Stear, R. E. Richards, Eric Sidebottom
ObjectiveTo investigate junior doctors' views about careers in academic medicine.DesignPostal questionnaire survey.SettingNational Health Service in England.SubjectsDoc...... hiện toàn bộ
Emotional intelligence in medical education: a critical review
Medical Education - Tập 48 Số 5 - Trang 468-478 - 2014
Mary Gemma Cherry, Ian Fletcher, Helen O’Sullivan, Tim Dornan
Get yourself a mentor
Medical Education - Tập 45 Số 5 - Trang 438-439 - 2011
Erik W. Driessen, Karlijn Overeem, Cees van der Vleuten
The Calgary-Cambridge Referenced Observation Guides: an aid to defining the curriculum and organizing the teaching in communication training programmes
Medical Education - Tập 30 Số 2 - Trang 83-89 - 1996
Suzanne Kurtz, Jonathan Silverman
In defence of constructivist, utility‐driven psychometrics for the ‘post‐psychometric era’
Medical Education - Tập 54 Số 2 - Trang 99-102 - 2020
Jacob Pearce
Are we truly living in a post‐psychometric era? This commentary warns against the pendulum swinging too far, highlighting the value of constructivist utility‐driven approaches to psychometric techniques by arguing for their benefits when used appropriately.
Cách tiếp cận của Kirkpatrick và ‘bằng chứng’ trong giáo dục Dịch bởi AI
Medical Education - Tập 46 Số 1 - Trang 97-106 - 2012
Sarah Yardley, Tim Dornan
Giáo dục Y khoa 2012: 46: 97–106Mục tiêu  Nghiên cứu này nhằm xem xét một cách phê phán tính phù hợp của các cấp độ Kirkpatrick trong việc đánh giá các can thiệp trong giáo dục y khoa, xem xét bằng chứng thực nghiệm về ứng dụng của chúng trong bối cảnh này và khám phá các phương pháp thay thế để đánh ...... hiện toàn bộ
#Kirkpatrick; giáo dục y khoa; đánh giá can thiệp; nghiên cứu giáo dục.
The effect of dyad versus individual simulation‐based ultrasound training on skills transfer
Medical Education - Tập 49 Số 3 - Trang 286-295 - 2015
Martin G. Tolsgaard, Mette Madsen, Charlotte Ringsted, Birgitte S Oxlund, Anna Oldenburg, Jette Led Sørensen‎, Bent Ottesen, Ann Tabor
Tổng số: 49   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5