Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Learning and Instruction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Collaborative and competitive effects of verbal and spatial processes
Learning and Instruction
-
Tập 3
- Trang 201-214
- 1993
John R. Kirby
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The relationship between inquiry-based teaching and students’ achievement. New evidence from a longitudinal PISA study in England
Learning and Instruction
-
Tập 61
- Trang 35-44
- 2019
John Jerrim
,
Mary Oliver
,
Sam Sims
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Strategy choice and strategy discovery
Learning and Instruction
-
Tập 1
- Trang 89-102
- 1991
Robert S. Siegler
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Identification of effective visual problem solving strategies in a complex visual domain
Learning and Instruction
-
Tập 32
- Trang 10-21
- 2014
Ludo W. van Meeuwen
,
Halszka Jarodzka
,
Saskia Brand-Gruwel
,
Paul A. Kirschner
,
Jeano J.P.R. de Bock
,
Jeroen J.G. van Merriënboer
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Syllable-based reading improvement: Effects on word reading and reading comprehension in Grade 2
Learning and Instruction
-
Tập 66
- Trang 101304
- 2020
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Effective means for learning to manage cognitive load in second grade school writing: a case study
Learning and Instruction
-
Tập 9
- Trang 189-208
- 1999
Madelon Saada-Robert
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The curious case of climate change: Testing a theoretical model of epistemic beliefs, epistemic emotions, and complex learning
Learning and Instruction
-
Tập 39
- Trang 168-183
- 2015
Krista R. Muis
,
Reinhard Pekrun
,
Gale M. Sinatra
,
Roger Azevedo
,
Gregory Trevors
,
Elisabeth Meier
,
Benjamin C. Heddy
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Procrastination and self-efficacy: Tracing vicious and virtuous circles in self-regulated learning
Learning and Instruction
-
Tập 29
- Trang 103-114
- 2014
Kristin Wäschle
,
Anne Allgaier
,
Andreas Lachner
,
Siegfried Fink
,
Matthias Nückles
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Do student perceptions of teaching predict the development of representational competence and biological knowledge?
Learning and Instruction
-
Tập 31
- Trang 13-22
- 2014
Sandra Nitz
,
Shaaron E. Ainsworth
,
Claudia Nerdel
,
Helmut Prechtl
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Performance of the cognitive holding power questionnaire in schools
Learning and Instruction
-
Tập 8
- Trang 393-410
- 1998
John Stevenson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 766
1
2
3
4
5
6
10