Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Learning and Instruction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Collaborative and competitive effects of verbal and spatial processes
Learning and Instruction
-
Tập 3
- Trang 201-214
- 1993
John R. Kirby
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The relationship between inquiry-based teaching and students’ achievement. New evidence from a longitudinal PISA study in England
Learning and Instruction
-
Tập 61
- Trang 35-44
- 2019
John Jerrim
,
Mary Oliver
,
Sam Sims
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
New insights into the process of peer review for EFL writing: A process-oriented socio-cultural perspective
Learning and Instruction
-
Tập 58
- Trang 263-273
- 2018
Huahui Zhao
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning grammar through singing? An intervention with EFL primary school learners
Learning and Instruction
-
Tập 71
- Trang 101372
- 2021
Vera Busse
,
Chantal Hennies
,
Gunter Kreutz
,
Ingo Roden
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Mapping students' interest in a new domain: Connecting prior knowledge, interest, and self-efficacy with interesting tasks and a lasting desire to reengage
Learning and Instruction
-
Tập 75
- Trang 101493
- 2021
Luke K. Fryer
,
Alex Shum
,
Ada Lee
,
Peter Lau
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Dimensional Comparison Theory: Paradoxical relations between self-beliefs and achievements in multiple domains
Learning and Instruction
-
Tập 35
- Trang 16-32
- 2015
Herbert W. Marsh
,
Oliver Lüdtke
,
Benjamin Nagengast
,
Ulrich Trautwein
,
Adel Salah Abduljabbar
,
Faisal Abdelfattah
,
Malte Jansen
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Spacing in a simulated undergraduate classroom: Long-term benefits for factual and higher-level learning
Learning and Instruction
-
Tập 36
- Trang 38-45
- 2015
Irina V. Kapler
,
Tina Weston
,
Melody Wiseheart
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Examining the contribution of student anxiety and opposition-defiance to the internal dynamics of affective, Cognitive and Behavioural Engagement in Math
Learning and Instruction
-
Tập 79
- Trang 101593
- 2022
Isabelle Archambault
,
Sophie Pascal
,
Elizabeth Olivier
,
Véronique Dupéré
,
Michel Janosz
,
Sophie Parent
,
Linda S. Pagani
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Multiple symbolic representations: The combination of formula and text supports problem solving in the mathematical field of propositional logic
Learning and Instruction
-
Tập 58
- Trang 88-105
- 2018
Natalie Ott
,
Roland Brünken
,
Markus Vogel
,
Sarah Malone
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The differential development of epistemic beliefs in psychology and computer science students: A four-wave longitudinal study
Learning and Instruction
-
Tập 49
- Trang 166-177
- 2017
Tom Rosman
,
Anne-Kathrin Mayer
,
Martin Kerwer
,
Günter Krampen
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 766
1
2
3
4
5
6
10