Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Learning and Instruction
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Collaborative and competitive effects of verbal and spatial processes
Learning and Instruction
-
Tập 3
- Trang 201-214
- 1993
John R. Kirby
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The relationship between inquiry-based teaching and students’ achievement. New evidence from a longitudinal PISA study in England
Learning and Instruction
-
Tập 61
- Trang 35-44
- 2019
John Jerrim
,
Mary Oliver
,
Sam Sims
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Strategy choice and strategy discovery
Learning and Instruction
-
Tập 1
- Trang 89-102
- 1991
Robert S. Siegler
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Identification of effective visual problem solving strategies in a complex visual domain
Learning and Instruction
-
Tập 32
- Trang 10-21
- 2014
Ludo W. van Meeuwen
,
Halszka Jarodzka
,
Saskia Brand-Gruwel
,
Paul A. Kirschner
,
Jeano J.P.R. de Bock
,
Jeroen J.G. van Merriënboer
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Syllable-based reading improvement: Effects on word reading and reading comprehension in Grade 2
Learning and Instruction
-
Tập 66
- Trang 101304
- 2020
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Effective means for learning to manage cognitive load in second grade school writing: a case study
Learning and Instruction
-
Tập 9
- Trang 189-208
- 1999
Madelon Saada-Robert
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Educational films in the classroom: Increasing the benefit
Learning and Instruction
-
Tập 17
- Trang 172-183
- 2007
Eva Michel
,
Claudia M. Roebers
,
Wolfgang Schneider
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Self-regulated learning: A new concept embraced by researchers, policy makers, educators, teachers, and students
Learning and Instruction
-
Tập 7
- Trang 161-186
- 1997
Monique Boekaerts
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The effect of instruction type and dyadic or individual emulation on the quality of higher-order peer feedback in EFL
Learning and Instruction
-
Tập 20
- Trang 316-327
- 2010
Elke Van Steendam
,
Gert Rijlaarsdam
,
Lies Sercu
,
Huub Van den Bergh
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A longitudinal investigation of syntactic awareness and reading comprehension in Chinese-English bilingual children
Learning and Instruction
-
Tập 67
- Trang 101327
- 2020
Tik-Sze Carrey Siu
,
Suk-Han Connie Ho
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 766
1
2
3
4
5
6
10