Journal of the Learning Sciences

SSCI-ISI SCOPUS (1991-1992,1994-2023)

  1050-8406

  1532-7809

  Mỹ

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Developmental and Educational PsychologyEducation

Các bài báo tiêu biểu

Interaction Analysis: Foundations and Practice
Tập 4 Số 1 - Trang 39-103 - 1995
Brigitte Jordan, Austin Henderson
When Smart Groups Fail
Tập 12 Số 3 - Trang 307-359 - 2003
Brigid Barron
Design Research: What We Learn When We Engage in Design
Tập 11 Số 1 - Trang 105-121 - 2002
Daniel C. Edelson
Scaffolding Complex Learning: The Mechanisms of Structuring and Problematizing Student Work
Tập 13 Số 3 - Trang 273-304 - 2004
Brian J. Reiser
Commonsense Conceptions of Emergent Processes: Why Some Misconceptions Are Robust
Tập 14 Số 2 - Trang 161-199 - 2005
T. H. Michelene
Designing for Productive Failure
Tập 21 Số 1 - Trang 45-83 - 2012
Manu Kapur, Katerine Bielaczyc
Embodiment in Mathematics Teaching and Learning: Evidence From Learners' and Teachers' Gestures
Tập 21 Số 2 - Trang 247-286 - 2012
Martha W. Alibali, Mitchell J. Nathan
The Emergence of Abstract Representations in Dyad Problem Solving
Tập 4 Số 3 - Trang 321-354 - 1995
Daniel L. Schwartz
The Design of Goal-Based Scenarios
Tập 3 Số 4 - Trang 305-345 - 1994
Roger C. Schank, Andrew Fano, Benjamin Bell, Menachem Y. Jona
Toward an Understanding of How Threads Die in Asynchronous Computer Conferences
Tập 14 Số 4 - Trang 567-589 - 2005
Jim Hewitt