Journal of Retailing
0022-4359
Cơ quản chủ quản: Elsevier BV , ELSEVIER SCIENCE INC
Lĩnh vực:
Marketing
Các bài báo tiêu biểu
Consumer perceived value: The development of a multiple item scale
Tập 77 Số 2 - Trang 203-220 - 2001
Hedonic and utilitarian motivations for online retail shopping behavior
Tập 77 Số 4 - Trang 511-535 - 2001
Common Method Bias in Marketing: Causes, Mechanisms, and Procedural Remedies
Tập 88 Số 4 - Trang 542-555 - 2012
The effect of store name, brand name and price discounts on consumers' evaluations and purchase intentions
Tập 74 Số 3 - Trang 331-352 - 1998
An empirical examination of a model of perceived service quality and satisfaction
Tập 72 Số 2 - Trang 201-214 - 1996
The dynamics of online word-of-mouth and product sales—An empirical investigation of the movie industry
Tập 84 Số 2 - Trang 233-242 - 2008