thumbnail

Journal of Retailing and Consumer Services

SSCI-ISI SCOPUS (1994-2024)

  0969-6989

 

 

Cơ quản chủ quản:  ELSEVIER SCI LTD , Elsevier Ltd.

Lĩnh vực:
Marketing

Các bài báo tiêu biểu

Consumer behavior and purchase intention for organic food: A review and research agenda
Tập 38 - Trang 157-165 - 2017
Jyoti Rana, Justin Paul
Web retailing adoption: exploring the nature of internet users Web retailing behaviour
Tập 10 Số 2 - Trang 81-94 - 2003
Aron O’Cass, Tino Oresti Fenech
Store brands and retail differentiation: the influence of store image and store brand attitude on store own brand perceptions
Tập 10 Số 6 - Trang 345-352 - 2003
Colleen Collins‐Dodd, Tara Lindley
Discernible impact of augmented reality on retail customer's experience, satisfaction and willingness to buy
Tập 34 - Trang 229-234 - 2017
Atieh Poushneh, Arturo Z. Vásquez‐Parraga
Explain the intention to use smartphones for mobile shopping
Tập 22 - Trang 16-23 - 2015
Sinda Agrebi, Joël Jallais
The effect of characteristics of source credibility on consumer behaviour: A meta-analysis
Tập 53 - Trang 101736 - 2020
Elvira Ismagilova, Emma Slade, Nripendra P. Rana, Yogesh K. Dwivedi
An empirical analysis of online shopping adoption in Beijing, China
Tập 21 Số 3 - Trang 364-375 - 2014
Michael D. Clemes, Christopher Gan, Junli Zhang