Journal of Experimental Education

SCOPUS (1932-2023)SSCI-ISI

  1940-0683

  0022-0973

  Mỹ

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
EducationDevelopmental and Educational Psychology

Các bài báo tiêu biểu

Academic and Psychological Functioning in Late Adolescence: The Importance of School Belonging
Tập 75 Số 4 - Trang 270-290 - 2007
Laura D. Pittman, Adeya Richmond
Promoting Argument-Counterargument Integration in Students' Writing
Tập 76 Số 1 - Trang 59-92 - 2007
E. Michael Nussbaum, Gregory Schraw
Application of Exploratory Structural Equation Modeling to Evaluate the Academic Motivation Scale
Tập 83 Số 1 - Trang 51-82 - 2015
Frédéric Guay, Alexandre J. S. Morin, David Litalien, Pierre Valois, Robert J. Vallerand
The Influence of Overt Practice, Achievement Level, and Explanatory Style on Calibration Accuracy and Performance
Tập 73 Số 4 - Trang 269-290 - 2005
Linda Bol, Douglas J. Hacker, Patrick O’Shea, Dwight W. Allen
Teacher Support, Motivation, Learning Strategy Use, and Achievement: A Multilevel Mediation Model
Tập 80 Số 2 - Trang 150-172 - 2012
Selda Yıldırım
Learning by Discovery
Tập 38 Số 1 - Trang 58-72 - 1969
G. D. Hermann
Achievement Goals and Persistence Across Tasks: The Roles of Failure and Success
Tập 79 Số 4 - Trang 429-451 - 2011
Georgios D. Sideridis, Avi Kaplan
An Analysis of Exposition and Discovery Modes of Problem Solving Instruction
Tập 33 Số 2 - Trang 149-159 - 1964
Joseph M. Scandura
Brief Research Report: Sense of Belonging and Academic Help-Seeking as Self-Regulated Learning
Tập 89 Số 1 - Trang 112-124 - 2021
Sungjun Won, Lauren Hensley, Christopher A. Wolters