Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Experimental Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Application of Exploratory Structural Equation Modeling to Evaluate the Academic Motivation Scale
Journal of Experimental Education
-
Tập 83 Số 1
- Trang 51-82
- 2015
Frédéric Guay
,
Alexandre J. S. Morin
,
David Litalien
,
Pierre Valois
,
Robert J. Vallerand
181
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Promoting Argument-Counterargument Integration in Students' Writing
Journal of Experimental Education
-
Tập 76 Số 1
- Trang 59-92
- 2007
E. Michael Nussbaum
,
Gregory Schraw
235
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Achievement Goals and Persistence Across Tasks: The Roles of Failure and Success
Journal of Experimental Education
-
Tập 79 Số 4
- Trang 429-451
- 2011
Georgios D. Sideridis
,
Avi Kaplan
73
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Interactive Effects of Personal Achievement Goals and Performance Feedback in an Undergraduate Science Class
Journal of Experimental Education
-
Tập 81 Số 4
- Trang 556-578
- 2013
Krista R. Muis
,
John Ranellucci
,
Gina M. Franco
,
Kent J. Crippen
49
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher Support, Motivation, Learning Strategy Use, and Achievement: A Multilevel Mediation Model
Journal of Experimental Education
-
Tập 80 Số 2
- Trang 150-172
- 2012
Selda Yıldırım
134
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Power of Latent Growth Modeling for Detecting Linear Growth: Number of Measurements and Comparison With Other Analytic Approaches
Journal of Experimental Education
-
Tập 73 Số 2
- Trang 121-139
- 2005
Xitao Fan
,
Fan Xiao-tao
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An Analysis of Exposition and Discovery Modes of Problem Solving Instruction
Journal of Experimental Education
-
Tập 33 Số 2
- Trang 149-159
- 1964
Joseph M. Scandura
71
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning by Discovery
Journal of Experimental Education
-
Tập 36 Số 2
- Trang 13-21
- 1967
Julia Boleratz
8
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning by Discovery
Journal of Experimental Education
-
Tập 38 Số 1
- Trang 58-72
- 1969
G. D. Hermann
124
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Influence of Overt Practice, Achievement Level, and Explanatory Style on Calibration Accuracy and Performance
Journal of Experimental Education
-
Tập 73 Số 4
- Trang 269-290
- 2005
Linda Bol
,
Douglas J. Hacker
,
Patrick O’Shea
,
Dwight W. Allen
176
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 13
1
2