Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Scholar Hub
/
Danh sách tạp chí
/
Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management
/
Đi đến tạp chí
Journal of Database Marketing & Customer Strategy Management
ISSN:
1741-2447
E-ISSN:
Quốc gia:
Google Scholar ID:
Cơ quản chủ quản:
N/A
Lĩnh vực:
Báo lỗi
Các bài báo tiêu biểu
Consumers' complaint behaviour. Taxonomy, typology and determinants: Towards a unified ontology
- 2003
Dominique Crié
145
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Corporate social responsibility as a source of competitive advantage: The mediating role of social capital and reputational capital
Tập 19 Số 4
- Trang 219-232
- 2012
Muhammad Mohtsham Saeed
,
Faria Arshad
67
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The hurried consumer: Time-saving perceptions of Internet and catalogue shopping
- 2002
PL Alreck
,
RB Settle
58
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Customer relationship management and the impact of corporate culture — A European study
- 2005
Ralph van Bentum
,
Merlin Stone
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Informational influence of online customer feedback: An empirical study
Tập 17 Số 2
- Trang 120-131
- 2010
Raymond R. Liu
,
Wei Zhang
42
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Direct marketing for multichannel retailers: Issues, challenges and solutions
Tập 9 Số 3
- Trang 259-266
- 2002
BJ Hansotia
,
B Rukstales
29
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The CRM imperative — Practice vs theory in the telecommunications industry
Tập 9 Số 4
- Trang 339-349
- 2002
Len Tiu Wright
,
Merlin Stone
,
Julie Abbott
28
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The dark side of customer relationship management: Exploring the underlying reasons for pitfalls, exploitation and unfairness
- 2012
Bang Nguyen
20
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Evolutionary implications for touchpoint planning as a result of neuroscience: A practical fusion of database marketing and advertising
Tập 14 Số 3
- Trang 164-185
- 2007
A. J. Jenkinson
19
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The mediating effects of first call resolution on call centers’ performance
- 2011
Aliyu Olayemi Abdullateef
,
Sany Sanuri Mohd Mokhtar
,
Rushami Zien Yusoff
18
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Xem tất cả bài báo
Các tạp chí khác
Tạp chí Khoa học Xã hội và Nhân văn
Nuclear Science and Technology
Tạp chí Khoa học Đào tạo & Huấn luyện thể thao
Tạp chí Khoa học Xã hội, Nhân văn và Giáo dục Trường Đại học Sư phạm - Đại học Đà Nẵng
Tạp chí Nông nghiệp và Phát triển
Tạp chí Khoa học Đại học Tây Nguyên
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Trái đất và Môi trường
Vietnam Journal of Chemistry
Tạp chí Truyền nhiễm Việt Nam
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Kinh tế và Phát triển