thumbnail

International Journal of Research in Marketing

  0167-8116

 

 

Cơ quản chủ quản:  Elsevier

Lĩnh vực:
Marketing

Các bài báo tiêu biểu

Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review
Tập 13 Số 2 - Trang 139-161 - 1996
Jennifer Brunet, Michael Chaiton, Gisèle Contreras, Catherine M. Sabiston, Tracie A. Barnett, Jennifer O’Loughlin, Erika N. Dugas
A social influence model of consumer participation in network- and small-group-based virtual communities
Tập 21 Số 3 - Trang 241-263 - 2004
Utpal M. Dholakia, Richard P. Bagozzi, Lisa Klein Pearo
A meta-analysis of the relationship between market orientation and business performance: evidence from five continents
Tập 21 Số 2 - Trang 179-200 - 2004
Cynthia Rodriguez Cano, François A. Carrillat, Fernando Jaramillo
Measuring the impact of positive and negative word of mouth on brand purchase probability
Tập 25 Số 3 - Trang 215-224 - 2008
Robert East, Kathy Hammond, Wendy Lomax
Tradeoffs in marketing exploitation and exploration strategies: The overlooked role of market orientation
Tập 21 Số 3 - Trang 219-240 - 2004
Kyriakos Kyriakopoulos, Christine Moorman
The impact of market orientation on product innovativeness and business performance
Tập 20 Số 4 - Trang 355-376 - 2003
Izabela L. Sandvik, Kåre Sandvik
Endogeneity in survey research
Tập 35 Số 2 - Trang 185-204 - 2018
Jon Bingen Sande, Mrinal Ghosh
Estimation of product category sales responsiveness to allocated shelf space
Tập 15 Số 5 - Trang 443-457 - 1998
Pierre Desmet, Valérie Renaudin
Branding in a global marketplace: The mediating effects of quality and self-identity brand signals
Tập 28 Số 4 - Trang 342-351 - 2011
Yuliya Strizhakova, Robin A. Coulter, Linda L. Price
Introduction to the Special Issue on Market Segmentation
Tập 19 Số 3 - Trang 181-183 - 2002
Michel Wedel, Wagner A. Kamakura