International Journal of Research in Marketing
0167-8116
Cơ quản chủ quản: Elsevier
Lĩnh vực:
Marketing
Các bài báo tiêu biểu
Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review
Tập 13 Số 2 - Trang 139-161 - 1996
A social influence model of consumer participation in network- and small-group-based virtual communities
Tập 21 Số 3 - Trang 241-263 - 2004
A meta-analysis of the relationship between market orientation and business performance: evidence from five continents
Tập 21 Số 2 - Trang 179-200 - 2004
Measuring the impact of positive and negative word of mouth on brand purchase probability
Tập 25 Số 3 - Trang 215-224 - 2008
Tradeoffs in marketing exploitation and exploration strategies: The overlooked role of market orientation
Tập 21 Số 3 - Trang 219-240 - 2004
The impact of market orientation on product innovativeness and business performance
Tập 20 Số 4 - Trang 355-376 - 2003
Estimation of product category sales responsiveness to allocated shelf space
Tập 15 Số 5 - Trang 443-457 - 1998
Branding in a global marketplace: The mediating effects of quality and self-identity brand signals
Tập 28 Số 4 - Trang 342-351 - 2011