International Journal of Electronic Commerce

SSCI-ISI SCIE-ISI SCOPUS (1996-2023)

  1086-4415

  1557-9301

  Mỹ

 

Cơ quản chủ quản:  M.E. Sharpe Inc. , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
Economics and EconometricsBusiness and International Management

Phân tích ảnh hưởng

Các bài báo tiêu biểu

What Trust Means in E-Commerce Customer Relationships: An Interdisciplinary Conceptual Typology
Tập 6 Số 2 - Trang 35-59 - 2001
D. Harrison McKnight, Norman L. Chervany
A Trust Model for Consumer Internet Shopping
Tập 6 Số 1 - Trang 75-91 - 2001
Matthew Lee, Efraim Turban
Task Design, Motivation, and Participation in Crowdsourcing Contests
Tập 15 Số 4 - Trang 57-88 - 2011
Haichao Zheng, Dahui Li, Wenhua Hou
Price Fluctuations and the Use of Bitcoin: An Empirical Inquiry
Tập 20 Số 1 - Trang 9-49 - 2015
Michał Polasik, Anna Piotrowska, Tomasz Piotr Wisniewski, Radosław Kotkowski, Geoffrey Lightfoot
Determinants of E-Business Use in U.S. Firms
Tập 10 Số 4 - Trang 9-45 - 2006
Pei‐Fang Hsu, Kenneth L. Kraemer, Debora E. Dunkle
A Software Framework for Matchmaking Based on Semantic Web Technology
Tập 8 Số 4 - Trang 39-60 - 2004
Lei Li, Ian Horrocks
Persuasion in Recommender Systems
Tập 11 Số 2 - Trang 81-100 - 2006
Ulrike Gretzel, Daniel R. Fesenmaier
Listen to Your Customers: Insights into Brand Image Using Online Consumer-Generated Product Reviews
Tập 20 Số 1 - Trang 112-141 - 2015
Sonja Gensler, Franziska Völckner, Marc Egger, Kai Fischbach, Detlef Schoder