International Journal of Electronic Commerce

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Privacy-Preserving Collaborative Filtering
International Journal of Electronic Commerce - Tập 9 Số 4 - Trang 9-35 - 2005
Hüseyin Polat, Wenliang Du
Persuasion in Recommender Systems
International Journal of Electronic Commerce - Tập 11 Số 2 - Trang 81-100 - 2006
Ulrike Gretzel, Daniel R. Fesenmaier
A Trust Model for Consumer Internet Shopping
International Journal of Electronic Commerce - Tập 6 Số 1 - Trang 75-91 - 2001
Matthew Lee, Efraim Turban
A Study of the Multilevel and Dynamic Nature of Trust in E-Commerce from a Cross-Stage Perspective
International Journal of Electronic Commerce - Tập 19 Số 1 - Trang 11-64 - 2014
Dan J. Kim
Determinants of E-Business Use in U.S. Firms
International Journal of Electronic Commerce - Tập 10 Số 4 - Trang 9-45 - 2006
Pei‐Fang Hsu, Kenneth L. Kraemer, Debora E. Dunkle
Task Design, Motivation, and Participation in Crowdsourcing Contests
International Journal of Electronic Commerce - Tập 15 Số 4 - Trang 57-88 - 2011
Haichao Zheng, Dahui Li, Wenhua Hou
A Software Framework for Matchmaking Based on Semantic Web Technology
International Journal of Electronic Commerce - Tập 8 Số 4 - Trang 39-60 - 2004
Lei Li, Ian Horrocks
What Trust Means in E-Commerce Customer Relationships: An Interdisciplinary Conceptual Typology
International Journal of Electronic Commerce - Tập 6 Số 2 - Trang 35-59 - 2001
D. Harrison McKnight, Norman L. Chervany
Assurance Seals, On-Line Customer Satisfaction, and Repurchase Intention
International Journal of Electronic Commerce - Tập 14 Số 3 - Trang 11-34 - 2010
Insu Park, Amit Bhatnagar, Hengyi Rao
Listen to Your Customers: Insights into Brand Image Using Online Consumer-Generated Product Reviews
International Journal of Electronic Commerce - Tập 20 Số 1 - Trang 112-141 - 2015
Sonja Gensler, Franziska Völckner, Marc Egger, Kai Fischbach, Detlef Schoder
Tổng số: 14   
  • 1
  • 2