Mục đíchMục đích của bài viết này là xem xét quy trình tiếp nhận nhân viên mới với tham chiếu đến mô hình quản lý thay đổi ADKAR nhằm nâng cao hiệu quả.Thiết kế/phương pháp/tiếp cậnCác giai đoạn quản lý thay đổi và các...... hiện toàn bộ
Hotel guests are used to awarding marks out of ten for the service they receive but, at the USA’s first restaurant and hotel to receive double‐five‐star (Mobil) and double‐five‐diamond (AAA) ratings, the staff award marks out of ten on their guests. Every night, waiters at The Inn at Little Washington give each of their clients a mood rating as they enter the restaurant. If the mood indica...... hiện toàn bộ
Mục đíchMô tả chương trình đào tạo quản lý đạt giải thưởng tại Cục Đăng ký Đất đai, Vương quốc Anh, được giới thiệu trước một sự thay đổi tổ chức lớn nhằm tập trung chức năng Nhân sự của cơ quan.Thiết kế/phương pháp tiếp cận...... hiện toàn bộ
PurposeThis paper aims to review the latest management developments across the globe and pinpoint practical implications from cutting‐edge research and case studies.Design/methodology/approach... hiện toàn bộ
PurposeThe purpose of this paper is to describe how strategic human resource management has transformed the fortunes of three Greek micro‐enterprises.Design/methodology/approachThe paper exp...... hiện toàn bộ
Emphasis on effective internal communication has proved successful for independent financial advisers NBJ Life and Pensions, a member of the Norman Butcher & Jones Group, which is one of the largest independently owned financial‐services companies in the UK. NBJ has offices in Bromley, Hove, Lutterworth and London. Eve Ghent, administration manager for the Midlands regional office of N...... hiện toàn bộ