Mục đíchMục đích của bài viết này là xem xét quy trình tiếp nhận nhân viên mới với tham chiếu đến mô hình quản lý thay đổi ADKAR nhằm nâng cao hiệu quả.Thiết kế/phương pháp/tiếp cậnCác giai đoạn quản lý thay đổi và các...... hiện toàn bộ
Mục đíchMiêu tả chương trình đào tạo đạt giải thưởng đã biến đổi bộ phận dịch vụ lưu trữ của TNT.Thiết kế/phương pháp tiếp cậnXem xét lý do cho việc đào tạo, hình thức mà nó thực hiện và kết...... hiện toàn bộ
Hotel guests are used to awarding marks out of ten for the service they receive but, at the USA’s first restaurant and hotel to receive double‐five‐star (Mobil) and double‐five‐diamond (AAA) ratings, the staff award marks out of ten on their guests. Every night, waiters at The Inn at Little Washington give each of their clients a mood rating as they enter the restaurant. If the mood indica...... hiện toàn bộ
PurposeExamines teleworking schemes at Rotherham and Doncaster councils, in South Yorkshire, England. Takes account not only of employees actually undertaking teleworking, but also of their office‐bound colleagues.Design/met...... hiện toàn bộ
Mục đíchMô tả chương trình đào tạo quản lý đạt giải thưởng tại Cục Đăng ký Đất đai, Vương quốc Anh, được giới thiệu trước một sự thay đổi tổ chức lớn nhằm tập trung chức năng Nhân sự của cơ quan.Thiết kế/phương pháp tiếp cận...... hiện toàn bộ
PurposeExamines the origins and development of quality circles over 30 years in the production division of Qatar Steel Company.Design/methodology/approachDraws on data from a self‐administer...... hiện toàn bộ
PurposeThis article describes how an interim manager helped mobile‐telephone company Carphone Warehouse to transform its operations to cope with growing demand caused by the launch of its free‐to‐talk service, increasing its customer numbers from 385,000 to more than 500,000 in less than three months and hittin...... hiện toàn bộ