Human Resource Management International Digest

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Reasons to be cheerful
Human Resource Management International Digest - - 2008
BlairMcPherson
PurposeThe paper focuses on ways of tackling low staff morale in a large public‐sector organization.Design/methodology/approachThe author argues that the quality of leadership and the people...... hiện toàn bộ
Leadership under Pressure: Tactics from the Front Line
Human Resource Management International Digest - - 2010
ColonelBob Stewart
Dilmah Tea's blend of paternalistic leadership
Human Resource Management International Digest - Tập 19 Số 4 - Trang 13-15 - 2011
PurposeThis paper aims to explore the leadership style of Merrill J. Fernando, founder of Dilmah Tea and chairman of the MJF Group.Design/methodology/approachConsiders the effects of his pat...... hiện toàn bộ
Leadership role models earn trust and profits
Human Resource Management International Digest - Tập 18 Số 6 - 2010
P.Harris
Cendant embraces diversity as a corporate way of life
Human Resource Management International Digest - Tập 11 Số 7 - Trang 12-14 - 2003
Organizational Traps: Leadership, Culture, Organizational Design
Human Resource Management International Digest - Tập 19 Số 6 - 2011
Employee development is a great business opportunity
Human Resource Management International Digest - - 2012
JonathanBroadhurst
Recreational training encourages learning and boosts morale at Associa
Human Resource Management International Digest - Tập 13 Số 5 - Trang 37-38 - 2005
PurposeDescribes how membership‐services company Associa has built “recreational training” into its training and development policy and allocates every employee £100 a year to learn a new skill, whether or not related to his or her job role at work.... hiện toàn bộ
When the going gets tough … (leaner organizations)
Human Resource Management International Digest - - 2011
Telefonica đưa đào tạo vào tâm điểm Dịch bởi AI
Human Resource Management International Digest - Tập 12 Số 7 - Trang 3-4 - 2004
Khi Telefonica, nhà điều hành viễn thông hàng đầu ở thế giới nói tiếng Tây Ban Nha và Bồ Đào Nha, quyết định thực hiện cải cách toàn diện về đào tạo nhân viên, không có gì ngạc nhiên khi họ chọn công nghệ thông tin và truyền thông làm mấu chốt trong quá trình này.
Tổng số: 315   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10