Educational Researcher

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Kết nối lý thuyết và thực tiễn: Thay đổi phương pháp sư phạm trong đào tạo giáo viên Dịch bởi AI
Educational Researcher - Tập 28 Số 4 - Trang 4-17 - 1999
Fred Korthagen, Jos Kessels
Áp lực hướng tới việc tạo ra nhiều chương trình đào tạo giáo viên dựa trên trường học, rõ ràng ở nhiều quốc gia, đã tạo ra nhu cầu suy nghĩ lại về mối quan hệ giữa lý thuyết và thực hành. Mô hình ứng dụng lý thuyết truyền thống có vẻ khá kém hiệu quả và hiện đang được thay thế bằng các phương pháp phản chiếu hơn. Tuy nhiên, cho đến nay, sự đa dạng của những khái niệm và giả định khác nhau...... hiện toàn bộ
Why Triangulate?
Educational Researcher - Tập 17 Số 2 - Trang 13-17 - 1988
Sandra Mathison
This article discusses triangulation as a strategy for increasing the validity of evaluation and research findings. Typically, through triangulating we expect various data sources and methods to lead to a singular proposition about the phenomenon being studied. That this is not the case is obvious to most researchers and evaluators. Given that this expectation is unrealistic, an alternati...... hiện toàn bộ
Conceptualization, Measurement, and Improvement of Classroom Processes: Standardized Observation Can Leverage Capacity
Educational Researcher - Tập 38 Số 2 - Trang 109-119 - 2009
Robert C. Pianta, Bridget K. Hamre
The authors advance an argument that placing observation of actual teaching as a central feature of accountability frameworks, teacher preparation, and basic science could result in substantial improvements in instruction and related social processes and a science of the production of teaching and teachers. Teachers’ behavioral interactions with students can be (a) assessed observationall...... hiện toàn bộ
When Rater Reliability Is Not Enough
Educational Researcher - Tập 41 Số 2 - Trang 56-64 - 2012
Heather C. Hill, Charalambos Y. Charalambous, Matthew A. Kraft
In recent years, interest has grown in using classroom observation as a means to several ends, including teacher development, teacher evaluation, and impact evaluation of classroom-based interventions. Although education practitioners and researchers have developed numerous observational instruments for these purposes, many developers fail to specify important criteria regarding instrumen...... hiện toàn bộ
Nhận thức Đặt tình huống và Văn hoá Học tập Dịch bởi AI
Educational Researcher - Tập 18 Số 1 - Trang 32-42 - 1989
John Seely Brown, Allan Collins, Paul Duguid
Nhiều phương pháp giảng dạy mặc nhiên cho rằng kiến thức khái niệm có thể được trừu xuất từ các tình huống mà nó được học và sử dụng. Bài viết này lập luận rằng giả định này không thể tránh khỏi việc hạn chế hiệu quả của các phương pháp như vậy. Dựa trên nghiên cứu mới nhất về nhận thức trong hoạt động hàng ngày, các tác giả lập luận rằng kiến thức là định vị, là một phần sản phẩm của hoạ...... hiện toàn bộ
#Nhận thức đặt tình huống #học nghề nhận thức #văn hóa trường học #giảng dạy toán học #hiệu quả học tập #hoạt động nhận thức
Test Score Patterns Across Three COVID-19-Impacted School Years
Educational Researcher - Tập 51 Số 7 - Trang 500-506 - 2022
Megan Kuhfeld, James Soland, Karyn Lewis
The COVID-19 pandemic has been a seismic and ongoing disruption to K–12 schooling. Using test scores from 5.4 million U.S. students in Grades 3–8, we tracked changes in math and reading achievement across the first 2 years of the pandemic. Average math test scores in the fall of 2021 in Grades 3–8 were .20–.27 standard deviation (SD) lower relative to same-grade peers in the fall of 2019,...... hiện toàn bộ
Research–Practice Partnerships in Education
Educational Researcher - Tập 45 Số 1 - Trang 48-54 - 2016
Cynthia E. Coburn, William R. Penuel
Policymakers, funders, and researchers today view research–practice partnerships (RPPs) as a promising approach for expanding the role of research in improving educational practice. Although studies in other fields provide evidence of the potential for RPPs, studies in education are few. This article provides a review of available evidence of the outcomes and dynamics of RPPs in education...... hiện toàn bộ
Diversity ≠ Inclusion
Educational Researcher - Tập 42 Số 9 - Trang 467-475 - 2013
Marta Tienda
I argue that enrollment of a diverse student body is but a pragmatic first step toward the broader social goal of inclusion and ask whether motives for campus diversification are aligned with pedagogic goals. I address this question by focusing on inclusion, namely, organizational strategies and practices that promote meaningful social and academic interactions among students who differ i...... hiện toàn bộ
Mixed Methods Research: A Research Paradigm Whose Time Has Come
Educational Researcher - Tập 33 Số 7 - Trang 14-26 - 2004
R. Burke Johnson, Anthony J. Onwuegbuzie
The purposes of this article are to position mixed methods research ( mixed research is a synonym) as the natural complement to traditional qualitative and quantitative research, to present pragmatism as offering an attractive philosophical partner for mixed methods research, and to provide a framework for designing and conducting mixed methods research. In doing this, we briefly review t...... hiện toàn bộ
Designing Educative Curriculum Materials to Promote Teacher Learning
Educational Researcher - Tập 34 Số 3 - Trang 3-14 - 2005
Elizabeth A. Davis, Joseph Krajcik
Curriculum materials for Grades K–12 that are intended to promote teacher learning in addition to student learning have come to be called educative curriculum materials. How can K–12 curriculum materials be designed to best promote teacher learning? What might teacher learning with educative curriculum materials look like? The authors present a set of design heuristics for educative curri...... hiện toàn bộ
Tổng số: 31   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4