Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Educational Psychologist
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Morphological Awareness and Learning to Read: A Cross-Language Perspective
Educational Psychologist
-
Tập 41 Số 3
- Trang 161-180
- 2006
Li-Jen Kuo
,
Richard C. Anderson
676
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Computer Environments as Metacognitive Tools for Enhancing Learning
Educational Psychologist
-
Tập 40 Số 4
- Trang 193-197
- 2005
Roger Azevedo
265
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Academic Emotions in Students' Self-Regulated Learning and Achievement: A Program of Qualitative and Quantitative Research
Educational Psychologist
-
Tập 37 Số 2
- Trang 91-105
- 2002
Reinhard Pekrun
,
Thomas Götz
,
Wolfram Titz
,
Raymond P. Perry
3019
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Approach and avoidance motivation and achievement goals
Educational Psychologist
-
Tập 34 Số 3
- Trang 169-189
- 1999
Andrew J. Elliot
2892
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Multimedia learning: Are we asking the right questions?
Educational Psychologist
-
Tập 32 Số 1
- Trang 1-19
- 1997
Richard E. Mayer
1480
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Application of bayes’ theory in designing computer‐based adaptive instructional strategies
1
Educational Psychologist
-
Tập 12 Số 3
- Trang 317-323
- 1978
Wolfgang Rothen
,
Robert D. Tennyson
31
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Who Am I and What Am I Going to Do With My Life? Personal and Collective Identities as Motivators of Action
Educational Psychologist
-
Tập 44 Số 2
- Trang 78-89
- 2009
Jacquelynne S. Eccles
1167
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Merits of Using Longitudinal Mediation
Educational Psychologist
-
Tập 51 Số 3-4
- Trang 331-341
- 2016
Paul E. Jose
138
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Test Anxiety: Interference, Defective Skills, and Cognitive Capacity
Educational Psychologist
-
Tập 20 Số 3
- Trang 135-142
- 1985
Sigmund Tobias
324
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Self-Efficacy and Academic Motivation
Educational Psychologist
-
Tập 26 Số 3-4
- Trang 207-231
- 1991
Dale H. Schunk
1007
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 41
1
2
3
4
5