Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Educational Psychologist
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Perceived Self-Efficacy in Cognitive Development and Functioning
Educational Psychologist
-
Tập 28 Số 2
- Trang 117-148
- 1993
Albert Bandura
7029
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Morphological Awareness and Learning to Read: A Cross-Language Perspective
Educational Psychologist
-
Tập 41 Số 3
- Trang 161-180
- 2006
Li-Jen Kuo
,
Richard C. Anderson
676
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Inert knowledge: Analyses and remedies
Educational Psychologist
-
Tập 31 Số 2
- Trang 115-121
- 1996
Alexander Renkl
,
Heinz Mandl
,
Hans Gruber
275
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Scaffolding Deep Comprehension Strategies Through Point&Query, AutoTutor, and iSTART
Educational Psychologist
-
Tập 40 Số 4
- Trang 225-234
- 2005
Arthur C. Graesser
,
Danielle S. McNamara
,
Kurt VanLehn
263
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Computer Environments as Metacognitive Tools for Enhancing Learning
Educational Psychologist
-
Tập 40 Số 4
- Trang 193-197
- 2005
Roger Azevedo
265
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Goal Configurations and Processing Strategies as Moderators Between Instructional Design and Cognitive Load: Evidence From Hypertext-Based Instruction
Educational Psychologist
-
Tập 38 Số 1
- Trang 33-41
- 2003
Peter Gerjets
,
Katharina Scheiter
172
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Academic Emotions in Students' Self-Regulated Learning and Achievement: A Program of Qualitative and Quantitative Research
Educational Psychologist
-
Tập 37 Số 2
- Trang 91-105
- 2002
Reinhard Pekrun
,
Thomas Götz
,
Wolfram Titz
,
Raymond P. Perry
3019
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Beyond Phonics: The Case for Teaching Children the Logic of the English Spelling System
Educational Psychologist
-
Tập 52 Số 2
- Trang 124-141
- 2017
Jeffrey S. Bowers
,
Peter N. Bowers
129
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Approach and avoidance motivation and achievement goals
Educational Psychologist
-
Tập 34 Số 3
- Trang 169-189
- 1999
Andrew J. Elliot
2892
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Goal Theorists Should Move on From Performance Goals
Educational Psychologist
-
Tập 40 Số 3
- Trang 167-176
- 2005
Jere Brophy
464
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 41
1
2
3
4
5