Computers and Graphics

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
A shared-scene-graph image-warping architecture for VR: Low latency versus image quality
Computers and Graphics - Tập 34 - Trang 3-16 - 2010
Ferdi Smit, Robert van Liere, Stephan Beck, Bernd Froehlich
Rapid recipes for parametric surface models
Computers and Graphics - Tập 19 - Trang 225-236 - 1995
A. Dolenc
Automatic large-scale data acquisition via crowdsourcing for crosswalk classification: A deep learning approach
Computers and Graphics - Tập 68 - Trang 32-42 - 2017
Rodrigo F. Berriel, Franco Schmidt Rossi, Alberto F. de Souza, Thiago Oliveira-Santos
Newton's method for multiple roots
Computers and Graphics - Tập 18 - Trang 227-229 - 1994
William J. Gilbert
An orientation method for central projection programs
Computers and Graphics - Tập 6 - Trang 35-37 - 1982
David P. Anderson
A tutorial and diagnostic tool for chaotic oscillators and time series
Computers and Graphics - Tập 21 - Trang 253-262 - 1997
Satish Chandra
Image compression by cardinality distribution
Computers and Graphics - Tập 18 - Trang 715-722 - 1994
Chyi-Hwa Chu, Ming-Guey Chern, Yuang-Cheh Hsueh
Visualization of Nil, Sol, and SL2(R)˜ geometries
Computers and Graphics - Tập 91 - Trang 219-231 - 2020
Tiago Novello, Vinícius da Silva, Luiz Velho
A comparison of methods for gradient field estimation on simplicial meshes
Computers and Graphics - Tập 80 - Trang 37-50 - 2019
Claudio Mancinelli, Marco Livesu, Enrico Puppo
Area-efficient pixel rasterization and texture coordinate interpolation
Computers and Graphics - Tập 32 - Trang 669-681 - 2008
Donghyun Kim, Lee-Sup Kim
Tổng số: 1,856   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10