Cognition and Instruction

SSCI-ISI SCOPUS (1984-2023)

  1532-690X

  0737-0008

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  Routledge , ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD

Lĩnh vực:
EducationDevelopmental and Educational PsychologyPsychology (miscellaneous)Experimental and Cognitive Psychology

Các bài báo tiêu biểu

Reasons for Studying: Motivational Orientations and Study Strategies
Tập 5 Số 4 - Trang 269-287 - 1988
Susan Bobbitt Nolen
The Quality of Students' Use of Evidence in Written Scientific Explanations
Tập 23 Số 1 - Trang 23-55 - 2005
William A. Sandoval, Kelli A. Millwood
Effects of Dyadic Interaction on Argumentive Reasoning
Tập 15 Số 3 - Trang 287-315 - 1997
Deanna Kuhn, Victoria Shaw, Mark Felton
Who Reasons Well? Two Studies of Informal Reasoning Among Children of Different Grade, Ability, and Knowledge Levels
Tập 14 Số 2 - Trang 139-178 - 1996
Mary L. Means, James F. Voss
Why Do Only Some Events Cause Learning During Human Tutoring?
Tập 21 Số 3 - Trang 209-249 - 2003
Kurt VanLehn, Stephanie Siler, Charles Murray, Takashi Yamauchi, William Baggett
The Roles of Mental Animations and External Animations in Understanding Mechanical Systems
Tập 21 Số 4 - Trang 209-249 - 2003
Mary Hegarty, Sarah Kriz, Christina Cate
Developmental Analysis of Understanding Language About Quantities and of Solving Problems
Tập 5 Số 1 - Trang 49-101 - 1988
Mary S. Riley, James G. Greeno
Supporting Whole-class Collaborative Inquiry in a Secondary Mathematics Classroom
Tập 25 Số 2-3 - Trang 161-217 - 2007
Megan Staples
Students’ Reasoning With Reversible Multiplicative Relationships
Tập 28 Số 4 - Trang 383-432 - 2010
Amy J. Hackenberg